Vieną tokių istorijų patyrė ir 15min skaitytojas Tadas. Jis nusprendė nuvaryti savo „Nissan Primera“ į Vilniuje, Kareivių g. įsikūrusį sevisą „Gati Auto“. Automobilį į šį servisą jis varė pirmą kartą, tačiau aklai nesirinko: pasidomėjo ne vienos automobilių tvarkymo įstaigos veikla.
„Rekomendacijos nebuvo, bet ir nevažiavau į pirmą pasitaikiusį. Išsirinkau daugmaž iš pažiūros padoriai atrodantį servisą, kuris galėtų sutvarkyti automobilį ir tai padaryti pagal terminus, kurie man šį kartą buvo itin svarbūs. Atsakymą, kad tai bus padaryta laiku, gavau. Sakė, per dieną, daugiausiai dvi. Tačiau palikus automobilį servise įsigalėjo tyla, jokio bendravimo, skambučiai buvo tokie reti, kad net pačiam kilo įtarimas, ar tikrai ten viskas gerai“, – mintimis dalijosi Tadas.
Gerai, remontuokit, bet automobilis man reikalingas vėliausiai penktadienio ryte. „No problem, bus!“ Tačiau tęsiasi absoliuti tyla...
Atsiėmęs automobilį vyras toli gražu nebuvo patenkintas serviso paslaugų kokybe, tad savo istorija jis pasidalijo su 15min žurnalistu.
Remontas vėlavo ar ne?
„Nuvarai automobilį į servisą trečiadienį ryte ir prašai suremontuoti iki penktadienio ryto, priešingu atveju nieko nedarykit, grąžinkit, automobilis reikalingas būtinai. Tada tau atšauna, kad automobilis bus suremontuotas dar šiandien. Taip belaukiant ateina ir ketvirtadienio popietė, kai paskambina ir sako, kad dar ne kelio pabaiga. Gerai, remontuokit, bet automobilis man reikalingas vėliausiai penktadienio ryte. „No problem, bus!“ Tačiau tęsiasi absoliuti tyla...“ – nesėkminga patirtimi pasidalijo Tadas.
Su šiais faktais „Gati auto“ serviso direktorius Algimantas Skruolis sutinka, tačiau teigė, jog iš karto visų galimų mašinos gedimų pastebėti mechanikai negalėjo.
„Todėl detaliai gedimus su p. Tadu, jau įvertinę automobilio būklę, aptarėme telefonu tą pačią dieną vėliau. Sutarėme ir tai, kad automobilį grąžinti jam galėsime penktadienį“, – teigė A.Skruolis.
Linksmiausia, kad besitęsiant šiam komunikacijos badui teko nuomotis automobilį, o tai kainavo papildomai pusę remonto sąskaitos.
Jau pirmuose serviso atstovo ir nepatenkinto kliento sakiniuose nesunku pastebėti neatitikimą: pasak „Gati auto“ atstovo, klientas apie papildomas automobilio problemas buvo informuotas tą pačią dieną. Pasak kliento Tado – diena vėliau, ketvirtadienį.
Tačiau tai nėra įdomiausia dalis. Tadas sakė nelabai domėjęsis nuo gegužės 1 d. įsigaliojusiais reikalavimais automobilių servisams ir panašu, jog apie juos nelabai ką žino ir „Gati auto“ darbuotojai. Jau daugiau nei mėnesį automobilių servisai su klientais turi sudaryti išankstinę užsakymo formą, kurioje turi būti nurodytos keičiamos detalės, preliminari remonto kaina bei atlikimo terminas. Taip pat – automobilio priėmimo-perdavimo aktas. Tadas teigė, jog nieko nepasirašinėjo, o „Gati auto“ direktorius į klausimą, ar išankstinė užsakymo forma buvo pateikta klientui, neatsakė.
„Automobilio remonto darbai, kaip ir tartasi, buvo baigti penktadienį. Popiet telefonu informavome apie tai poną Tadą, tačiau jis pasakė, kad yra Klaipėdoje ir atvyks pasiimti mašinos pirmadienį“, – pridūrė „Gati auto“ vadovas.
Turbūt nesunku atspėti, kad Tado versija skiriasi. Jo teigimu, skambučio buvo sulaukta penktadienio vakarą ir patikinta, jog automobilis bus paruoštas pirmadienį.
„Linksmiausia, kad besitęsiant šiam komunikacijos badui teko nuomotis automobilį, nes ant kortos buvo pastatyta labai daug. Tai kainavo papildomai pusę remonto sąskaitos“, – guodėsi 2002 m. pagaminto automobilio savininkas.
Deja, išgirdęs mūsų pasiūlymą viską sutvarkyti civilizuotai gerbiamas Tadas tiesiog sėdo į automobilį ir išvyko.
Subraižytas automobilis
Tuo nuotykiai nesibaigė. Tadas automobilio nuvyko pasiimti antradienį. „Skambinu, atsakymas – taigi seniausiai sutvarkytas ir jus informavo. Kas? Kaip? Kada? Pirmą kartą girdžiu“, – teigė vyras.
Pasak Tado, staigmenos tuo nesibaigė: automobilį jis atsiėmė su įbrėžimu ant durelių. Jis įsitikinęs, jog kėbulo defektas atsirado tuo metu, kai automobilis buvo servise, kadangi prieš tai „Nissan Primera“ lankėsi plovykloje ir Tadas jokių įbrėžimų nepastebėjo.
„Situaciją su neva ant automobilio atsiradusiais įbrėžimais ponui Tadui, išklausę jo priekaištus, tuojau pat siūlėme spręsti civilizuotai – forminti įvykį ir sulaukti ekspertų vertinimų. Deja, išgirdęs tokį pasiūlymą gerbiamas Tadas tiesiog sėdo į automobilį ir išvyko“, – neslėpė „Gati auto“ vadovas A.Skruolis.
Tadas ne tik nepasinaudojo serviso pasiūlymu: jis pasiryžęs nenuleisti rankų ir svarsto kreiptis į Vartotojų teisių apsaugos tarnybą. Juolab kad serviso pažeidimas dėl neužpildytos išankstinės užsakymo formos bei automobilio priėmimo-perdavimo akto – akivaizdus.
„Iš jų pusės buvo paprašytas tik techninis pasas duomenų suvedimui ir rakteliai. Pokalbio apie kažkokią sutartį, terminus, priėmimo-perdavimo aktus nebuvo. Net telefonu bendraujant pats turėjau klausinėti, kiek kainuos darbai. Įtariu, kad jeigu man nebūtų reikėję sąskaitos faktūros, tai nebūčiau gavęs net kasos kvito, nes jie priima pinigus tik grynais“, – spėliojo „Nissan Primera“ savininkas.