Tačiau taip yra tikrai ne su visais automobiliais. Turint pakankamą pradinį kapitalą ir nusimanant apie automobilius, jų tendencijas ir pan. galima išties neblogai pastorinti piniginę.
Žinoma, kalbame ne apie tuos automobilius, kurių vis daugėja Lietuvos gatvėse, ar tai būtų naujas „Audi“, ar BMW, tačiau apie ypač egzotiškus automobilius, kurie dažniausiai yra gaminami tik tam tikru tiražu, o užsakyti būna dažniausiai net nepradėjus gamybos.
1. „Lamborghini Aventador LP750-4 Super Veloce“
Šis automobilis buvo pristatytas prieš metus vykusioje Ženevos automobilių parodoje. Šis žaisliukas po kapotu slepia V12 jėgainę, kurios darbo tūris 6,5 litro. Šis superautomobilis yra pajėgus pasiekti 750 arklio galių jėga, 690 niutonmetrų.
„Super Veloce“, nuo savo pirmtako skiriasi 50 kilogramų lengvesniu svoriu ir 50 arklio galių priedu – modelis tiesiog grūste prigrūstas anglies pluošto.
Šio „Lambo“ dinamika išties puiki – spidometro rodyklė nenustoja kilti, kol nepasiekia maksimalaus 350 km/val. greičio, o iki 100 km/val. automobilis įsibėgėja vos per 2,8 sekundės.
2015 metais žiniasklaidos kanalai skelbė, kad automobilis kainuos apie 327 tūkst. Eur. Vokietijos automobilių skelbimų portale „mobile.de“, patį „pigiausią“ „Super Veloce“ galima nupirkti už kiek mažiau nei pusę milijono eurų – 498 tūkst. Eur. Visų kitų „Super Veloce“ kainos dar didesnės. Taigi per metus šis automobilis pabrango daugiau kaip 150 tūkstančių eurų.
„Volkswagen AG“ įmonių grupei priklausanti „Bugatti“ vis nustebina automobilių entuziastus kokiu nors nauju kūriniu. Šiais metais Ženevos automobilių parodoje, gamintojas „Bugatti“ pristatė „Veyron“ įpėdinį – visus aerodinaminius dėsnius perrašantį „Chiron“.
Tačiau šiame straipsnyje ne apie „Chiron“, o apie ankstesnį modelį „Veyron“. Automobilių „Bugatti Veyron“ buvo prigaminta tikrai nemažai. Įvairių litražų, spalvų, leidimų, modeliai yra pardavinėjami iki šiol, o dažniausio tokio skelbimo aprašyme: „1 out of 2“, „1 out of 10“ ir pan. (liet. – vienas iš dviejų arba vienas iš dešimties).
Šiuo atveju kalbame apie specialaus leidimo „Veyron“ kuris pavadintas „Grand Sport Vitesse Black Carbon“. Pats pirmasis toks automobilis buvo pristatytas 2013 metais vykusioje Ženevos automobilių parodoje.
Automobilio kaina išties milžiniška – apie 2 milijonai eurų. O dabar automobilio kaina dar „milžiniškesnė“. Rastas egzempliorius skelbimų platformoje „mobile.de“ kainuoja pusketvirto milijono eurų.
Jeigu pagalvojote, kad norint paversti automobilį investicija, būtinai reikia turėti milžinišką sumą pinigų, klystate. Vėlgi užtenka domėtis automobilių naujovėmis ir žinoti šiek tiek daugiau, negu konkretaus automobilio litražą ar „arklių“ skaičių, esantį po kapotu.
Šiuo atveju automobilis, kuris nereikalauja septynių skaičių kombinacijos banko sąskaitoje – „Porsche 911 GT3 RS“. Šį sportinį „911 GT3 RS“ varo 4 litrų šešių cilindrų variklis, generuojantis puse tūkstančio arklio galių, o pats variklis suporuotas su automatine PDK transmisija.
Šis gražuolis iš Vokietijos, naujas kainavo apie 160 tūkst. Eur. Pigiausias variantas, rastas skelbimų platformoje kainuoja beveik 245 tūkst. eurų. Šis egzempliorius pagamintas praeitų metų rugsėjo mėnesį, o pravažiavęs viso labo 1850 kilometrų. Galima jį vadinti nauju automobiliu, nors kaina šoktelėjusi nemažai.
Šis iš pažiūros niekuo daug neišsiskiriantis automobilis, sulaukęs solidaus amžiaus, ypač pabrango.
Visa šio kainų šuolio esmė paprasta – automobilis buvo išties riboto leidimo. Italų gamintojas „Alfa-Romeo“ pagamino vos vieną tūkstantį šių automobilių – 500 kupė kėbulo ir 500 kabrioleto kėbulo variantų.
Naujas „Alfa Romeo 8C“ buvo įvertintas maždaug 150 tūkst. eurų suma. Dabar už 2008 metų kupė kėbulo 8C tenka pakloti 174 tūkst. eurų, o už kiek naujesnį kabrioletą 8C – 215 tūkst. eurų.
TAIP PAT SKAITYKITE: „McLaren P1“ gali būti pirmasis niekada nenuvertėsiantis automobilis
Portalas 15min jau rašė apie tai, kad „McLaren P1“ gali būti niekada nenuvertėjantis automobilis. Šis monstras kainavo 1,2 milijono eurų, kai buvo ką tik pagamintas. Prieš metus už šį automobilį jau reikėjo pakloti puse milijono daugiau, o ekspertai teigė, kad šio automobilio kaina vis augs.
Panašu, kad specialistai neklydo, kadangi dabar šis superautomobilis kainuoja daugiau nei dvigubai nuo pradinės kainos. Jau anksčiau buvo diskutuota, kad P1 yra geresnė investicija negu prabangūs rūmai.
Šiuo metu automobilių skelbimų portale „mobile.de“ parduodamas vienas „McLaren P1“, kurio kaina išaugusi daugiau nei dvigubai. Automobilis įvertinas 2,5 milijono eurų suma.
TAIP PAT SKAITYKITE: Justinas Bieberis užsisakė itin retą ir galingą „Ferrari LaFerrari“
Šių „monstriukų“ italai nuo konvejerio paleido vos 499 vienetus. Kai šis žaisliukas buvo naujas, kainavo apie 1,2 milijono eurų.
Šis automobilis turi 800 AG išvystantį V12 variklį, kuriam 163 AG įpučia elektros energijos rekuperacijos sistema KERS, panaši į tą, kuri naudojama F-1. Bendra „LaFerrari“ galia – 963 AG, o maksimalus sukimo momentas – 900 Nm.
Skelbimų portale „mobile.de“ šiuo metu parduodami 13 „Ferrari LaFerrari“ automobiliai, kurių pats pigiausias kainuoja 2,5 milijono eurų, o už brangiausią prašoma netgi 3,5 milijonų eurų.