Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Automobilių gamintojai mašinas vis dažniau dažo žalia spalva

BASF kompanijos analitikai atliko tyrimą bei išsiaiškino, kad nespalvotoje automobilių pramonėje vis labiau populiarėja žalia spalva.
„Ford Focus RS“
„Ford Focus RS“ / „Ford“ nuotr.
Temos: 3 Dažai Žalia Spalva

Kompanijos dizaino skyriaus vadovas Europoje Markas Gutjahras teigė, kad tokį žingsni jie numatė jau anksčiau. Jis pažymėjo, kad žalia spalva populiarėja greičiau nei bet kuri kita spalva.

Specialistų teigimu, dominuojančiomis spalvomis išlieka juoda, balta, sidabrinė bei ne taip seniai šį trumpą sąrašą papildžiusi ruda spalva.

Žalia spalva turi daugybę įvairių asociacijų – dauguma žmonių mano, kad ji labai tinka ekologiškiems produktams, tačiau BASF specialistai tvirtina, kad jos populiarumas išaugo ne dėl to. Jie priduria, jog per artimiausius trejus ar ketverius metus pasirodysiančios automobilių spalvos ekologišką įvaizdį paliks už savęs.

M.Guthahras priduria, kad žalia spalva simbolizuoja visiškai kitokias vertybes – paprastumą, atsakomybę, individualumą bei atsakomybę. „Tai – labai neutrali ir gerą balansą turinti spalva – dėl to žmonės vis dažniau perka žalius automobilius“, – sakė BASF vadovas.

Verta paminėti, kad bene labiausiai žalią spalvą mėgsta britai. Mat kaip visi klasikiniai sportiniai itališki automobiliai buvo dažomi raudona spalva (nesvarbu, ar tai „Alfa Romeo“, ar „Lamborghini“, ar „Ferrari“), taip Didžiojoje Britanijoje žalia („British Racing Green“) spalva buvo taikoma vietoje surinktiems modeliams.

Kokia jūsų nuomonė apie besiplečiančią masinių automobilių spalvų gamą? Ar daugiau spalvingų automobilių papuoštų kiek monotoniškas miestų gatves?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?