Vien balandį, palyginti su tuo pat mėnesiu pernai, pardavimai smuko 0,5 proc. iki 1,99 mln. transporto priemonių.
Poveikį pardavimams Kinijoje daro nemažai veiksnių, įskaitant ūkio plėtros lėtėjimą, transporto priemonių skaičiaus tam tikruose miestuose ribojimą ir kovą su korupcija, dėl kurios mažėja prabangių automobilių pardavimai.
Tačiau užsienio markėms šių veiksnių poveikį pavyksta atlaikyti. Ekspertai teigia, kad tokia tendencija susiformavo dėl vartotojų noro rinktis aukštesnės kokybės gaminius.
Pavyzdžiui, Japonijos „Honda“ Kinijoje balandį pardavė 71,546 tūkst. automobilių, 11,7 proc. daugiau negu metais anksčiau. „Toyota“ pardavimai Kinijos rinkoje išaugo 7,8 proc., iki daugiau kaip 92,6 tūkstančio.
2014 metais automobilių pardavimai Kinijoje padidėjo 6,9 proc. iki 23,49 mln. vienetų.