Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Automobilių pasaulio varlė: mažytė kolekcinė vertybė, nes jų pagaminta tik 300

Jei esate buvę Italijoje, žinote, kad šios šalies miestuose statant automobilius kyla nemažai problemų. Siauros senos gatvelės, minios turistų ir istorinė architektūra nepalieka daug vietos automobiliams, tačiau taip buvo visada. Būtent todėl Italijos miestuose maži automobiliai ir motoroleriai jau labai ilgą laiką yra labai populiarūs.
Mažytis automobilis „Baldi Frog“
Mažytis automobilis „Baldi Frog“ / Pinterest iliustr.

Bet ar esate girdėję apie Baldi Frog automobilį? Ši automobilių pasaulio paslaptis iš tikrųjų yra visai įdomi.

Pinterest iliustr./Mažytis automobilis „Baldi Frog“
Pinterest iliustr./Mažytis automobilis „Baldi Frog“

Maži, lengvi ir pigūs automobiliai pasižymi savotišku žavesiu, ypač jei jie turi gražų dizainą. Baldi Frog nėra ypatingai išvaizdus automobilis, greičiau jau neįprasto dizaino pavyzdys, kurį stebint ne visi sprendimai yra aiškūs. Pavyzdžiui, tas keistas Frog galo siluetas. Viduje taip pat rastumėte daugybę nepažymėtų mygtukų ir lempučių – tik iš atminties, jei Frog važinėtumėte ilgesnį laiką, galėtumėte pasakyti, ką kuris įspėjimas reiškia.

Kita vertus, Baldi, italų automobilių gamintojas, tikrai pasistengė, kad Frog būtų pigus automobilis. Jame – krūva Fiat dalių. Iš esmės, šį automobilį galima suremontuoti vos apsipirkus firminėje Fiat parduotuvėje. Frog varo gale sumontuotas 595 cc dviejų cilindrų oru aušinamas variklis, sujungtas su keturių pavarų dėže. Būta ir mažesnių variklių, tačiau šis bent jau galėjo įsibėgėti iki 100 km/val. Bet tai ir viskas.

Stogas dengtas medžiaga. Tai – labai itališkas sprendimas, padėjęs sutaupyti ir išvėdinti automobilį saulėtą dieną

Gal ir gerai, nes trumpa ratų bazė ir ne pats tvirčiausias stiklo pluošto kėbulas pasitikėjimo tikrai nekelia. Stogas dengtas medžiaga. Tai – labai itališkas sprendimas, padėjęs sutaupyti ir išvėdinti automobilį saulėtą dieną. Aišku, medžiaga yra kur kas lengvesnė nei kietesnės ir tvirtesnės alternatyvos. Baldi Frog sveria mažiau nei 450 kilogramų.

O kur dar garsas skleidžiamas mažyčio dviejų cilindrų variklio – tikrai nesinorės paspausti per daug. Nors Frog turėjo spidometrą, šis automobilis geriausiai jautėsi mieste, vingiuodamas tarp siaurų itališkų miestų gatvių. Nors salonas tikrai neturi daug patogumų, jame telpa du suaugę vyrai ir šiek tiek bagažo.

Langai atsidaro ne į apačią, kaip dabar įprasta, o slankioja horizontaliai. Taip yra todėl, kad durelės yra labai plonos ir vidinėje pusėje neturi jokios apdailos. Paminėjome, kad Frog turi spidometrą, tačiau tai – vienintelis prietaisas šio mažylio prietaisų panelėje. Prietaiso panelėje. Kaip sužinotumėte, kad baigiasi kuras? Na, užsidegtų viena iš nepažymėtų lempučių.

Šiame vaizdo įraše galite pamatyti kaip atrodo ir kaip važiuoja Baldi Frog.

VIDEO: 1975 Baldi Frog - Walkaround & Drive

Baldi Frog buvo gaminamas 1973-1975 metais. Iš viso pagaminta apie 300 Frog automobilių. Nedaug, dabar tai kolekcinė vertybė, dažniau matoma muziejuose nei keliuose. Iš tikrųjų, mažai ir automobilių gerbėjų žino apie šį automobilį ar markę apskritai. Baldi gyvavo tik ketverius metus 1972-1976 metais. Taigi galima sakyti, kad Frog buvo didžiausias šios kompanijos pasiekimas. Negražus, negreitas, nepažangus technologine prasme, bet vis tiek kažkodėl įdomus vien savo paprastumu ir nuoširdumu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?