Automobilių pramonėje skęstančio „Jaguar“ koncerno gelbėjimosi ratas – 3 serijos BMW konkurentas

Paskutinį kartą, kai „Jaguar“ bandė įsiterpti tarp vidutinės klasės automobilių, jie sukūrė „X-Type“ sedaną, kuris, kaip visai neseniai pripažino patys britai, buvo klaida. Tačiau ne pačius lengviausius laikus išgyvenantis koncernas visas viltis deda į naują 3 serijos BMW konkurentą.
„Jaguar“ ženkliukas
„Jaguar“ ženkliukas / Gamintojo nuotr.

Ant naujos lengvai modifikuojamos aliumininės platformos kuriamas sportiškas sedanas, kompanijos viduje žinomas kodiniu X760 pavadinimu tam tikra prasme yra gelbėjimosi ratas skęstančiam „Jaguar“ laivui.

Britų žurnalas „Autocar“ teigia, kad „Jaguar“ ateitis labai priklauso nuo naujojo sedano sėkmės. Negana to, koncernas suplanavo naują strategiją, kuria vadovaudamiesi britai tikisi nurungti tokias kompanijas, kaip „Audi“, BMW ir „Mercedes-Benz“.

Jų planuose – 4 visiškai nauji automobiliai. Visi jie turėtų būti pristatyti iki 2018-ųjų. „Jaguar“ gamą papildys ne tik su 3 serija konkuruosiantis sedanas bei universalas, o ir galima kupė arba hečbeko versija bei X3/X4 konkurentu vaizduojamas visureigis. Tačiau visų šių modelių ateitis tiesiogiai priklauso tik nuo naujo kompaktiško sedano.

„60 tūkst. parduodamų automobilių per metus „Jaguar“ koncernui yra pernelyg mažai. Jeigu su X760 bus nesėkmingas – kompanijos laukia labai prasti popieriai“, – cituojamas „Jaguar Land Rover“ valdybos narys.

Nesėkmės atveju Didžiosios Britanijos bendrovės savininkė iš Indijos „Tata Motors“ gali imtis radikalių, britams nenaudingų pokyčių. Pastaroji pramonės gigantė į „Jaguar Land Rover“ koncerną investavo apie 6 mlrd. Lt. Už šiuos pinigus buvo pastatyta nauja surinkimo gamykla bei įkurta net 1,7 tūkst. naujų darbo vietų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis