Birželio 23-25 dienomis vykusiame renginyje trūko bene vienintelio dalyko – gero oro. Kaip įprasta Lietuvoje per Jonines, lietaus išvengti nepavyko, o tai nemažą dalį žmonių privertė sėdėti namukuose ar palapinėse vietoje grožėjimosi išskirtiniais automobiliais.
O jų čia buvo daug. Renginyje nedominavo „Volkswagen“ ar BMW, kaip ankstesniuose – šiemet „Chill‘n‘Grill“ sulaukė kur kas įvairesnio dalyvių parko, nuo istorinių šešių metrų ilgio „Cadillac“ iki JAV policijos „Dodge Charger“.
Žiūrovų akis traukė „Nissan 180SX“: žydra spalva nudažytas automobilis žavėjo išbaigtomis išorės detalėmis, daugelio valandų darbu po kapotu ir buvo pripažintas geriausiu japonišku automobiliu. Geriausiu viso „Chill‘n‘Grill“ automobiliu tapo „Nissan 300ZX“ – geltonai-juodas modelis atrodo tarsi pasiruošęs lėkti į lenktynių trasą ir parodyti klasę visiems varžovams. Automobiliais nesidomintis žmogus niekaip neįtartų, jog abu modeliai artėja prie trisdešimtojo gimtadienio ir greitai turės teorinę galimybę pasipuošti rusvą foną turinčiais valstybiniais numeriais.
Tokių – istorinių – automobilių Dauguose taip pat netrūko. Nuo rudo „Volkswagen Beetle“, gavusio geriausio istorinio automobilio nominaciją, iki tų pačių amerikietiškų legendų, šalia kurių kiti automobiliai atrodo tarsi žaisliniai. Daugelis jų papuošti „Chill‘n‘Grill“ firminiu stance stiliumi, tad apie rudus numerius, skirtus daugiau standartinių dalių turintiems automobiliams, nesvajoja. Tačiau tai netrukdo tokiems modeliams būti išskirtiniais.
„Chill‘n‘Grill“ vyko ir šiokia tokia patobulintų motociklų ekspozicija – cafe racer stiliumi modifikuotomis dviratėmis transporto priemonėmis žavėjosi net ir užkietėję automobilių mylėtojai. O renginio metu vykusi atnaujinto „Nissan Qashqai“ premjera suteikė užuominų patobulintų ir nelabai praktiškų automobilių savininkams apie galimą kasdieninę transporto priemonę.