Susitikime, be kitų FIVA narių, sudalyvavo FIVA viceprezidentas bei Teisės komisijos vadovas Lars Genild iš Danijos, bei Transporto komisijos vadovas Timo Vuortio iš Švedijos.
FIVA atstovai Lietuvoje „Retromobile“ užtikrino aukštą konferencijos standartą. Pasirinkta neeilinė vieta – Automuziejus Vilnius. Pasak Ramūno Kardelio, Lietuvos FIVA atstovo ir asociacijos Retromobile prezidento Automuziejus Vilnius buvo pasirinktas, nes:
[...] Tai solidžiausias muziejus Lietuvoje. Džiaugiamės, ir ilgai laukėme tokio muziejaus atsiradimo. Simboliški Ir metai: 2024-tieji metai žymi 50-ąsias Lietuvos istorinės automobilių technikos judėjimo pradžios metines, tad simboliškai mes pasiūlėme FIVA‘os vadovybei šiais metais organizuoti renginį Lietuvoje. Na ir klausimų nekilo, kur mes tą turėtume daryti. Ačiū Vilniaus Automuziejui, kad mus priėmė ir paglobojo.
Automuziejus Vilnius ir FIVA dalijasi ta pačia vizija: saugoti ir puoselėti technikos paveldą bei užtikrinti jo išlikimą ateities kartoms.
FIVA organizacija – itin svarbi ir reikšminga transporto priemonių istorijos paveldo ir saugojimo klausimais. Šios organizacijos tikslas – išsaugoti ir rūpintis transporto priemonių paveldu ir jo perdavimu ateities kartoms. Bendradarbiaudamas su Jungtinių Tautų švietimo, mokslo ir kultūros organizacija „UNESCO“, 2017 metais pasirašyta FIVA Chartija - dėl istorinių transporto priemonių išsaugojimo. Ši chartija pabrėžia istorinių transporto priemonių kultūrinę reikšmę ir siekia užtikrinti, kad šios transporto priemonės būtų tinkamai saugomos bei vertinamos kaip kultūros dalis.
Organizacija siekia įtvirtinti teisinius reglamentus kurie būtų pritaikomi visoms sausumos istorinėms transporto priemonėms. Viena iš organizacijos būstinių įsikūrusi Briuselyje, jos atstovai bendradarbiauja su Europos Parlamentu, šalių atstovais, siekdami užtikrinti tinkamą teisinį atstovavimą Europos ir šalių narių mastu. Apart aktyvaus dalyvavimo įstatymų turinio diskusijose ir tvirtinime, FIVA kuria pasaulinę istorinių transporto priemonių bendruomenę su istoriškumą patvirtinančiais dokumentais, bendra istorinių automobilių duomenų baze ir renginiais, skirtais išsaugoti automobilių paveldą.
FIVA taip pat aktyviai veikia Lietuvoje. Šios organizacijos ir jos oficialaus atstovo „Retromobile“ dėka, Lietuvoje buvo sukurta dabartinė istorinių transporto priemonių registravimo tvarka, įteisintas istorinio automobilio statusas, sukurti specialūs „istoriniai (rudi) numeriai“ ir specifinis jų formatas. To buvo siekiama dėl geresnio klasikinių transporto priemonių reprezentavimo teisiškai.
Be to, Retromobile užtikrino, kad istorinių transporto priemonių savininkams būtų taikomos lengvatos – nulinis taršos automobilio mokestis, išimtys taršos zonose, nemokamas parkavimas Kauno mieste, prailgintas techninės apžiūros laikotarpis (nuo standartinių dvejų iki penkerių metų, siekiant pagerinti galimybes dažniau pasinaudoti istoriniu transportu), susiderėtos ypač palankios transporto priemonių civilinės atsakomybės draudimo kainos ir nemažai kitų naudų.
FIVA tos pačios tvarkos siekia ir pasauliniu mastu, to tikslas atitinta ir pasirašytą UNESCO Chartiją – skatinti išsaugoti gyvą istoriją ir leisti istorinės technikos mylėtojams džiaugtis savo saugomu kultūros paveldu ir suteikti galimybę juo papuošti miestų gatves.