„Berlinetta“ nėra sunki – sveria vos pusantros tonos, tačiau tai pasiekti nebuvo labai lengva – teko aukoti net salono erdvę. Kad pasiektų mažesnį svorį, konstruktoriams teko kuriant važiuoklę gausiai naudoti aliuminį, o iš viso šiame automobilyje panaudota net dvylika skirtingų lengvų metalo lydinių.
Naujoji „Berlinetta“ yra trumpesnė, žemesnė, siauresnė, lengvesnė, galingesnė ir beveik trečdaliu ekonomiškesnė už savo pirmtaką – vidutinės kuro sąnaudos siekia 15 litrų šimtui kilometrų, o tai, palyginus su superautomobiliais nėra labai daug. Taip taip, net „Ferrari“ pirkėjai rūpinasi kuro ekonomija, tad šis rodiklis yra svarbus.
6,3 l darbinio tūrio V12 formos variklis išvysto net 740 AG ir 690 Nm sukimo momentą. Tai tas pats variklis, kuris naudojamas ir FF modelyje, tik maždaug 80 AG galingesnis. Iš vietos iki 100 km/h jis įsibėgėja per 3,1 sekundės, o iki 200 – per 8,5. Sugebėsite išlaikyti akceleratorių nuspaustą iki galo – pasieksit maksimalų 340 km/h greitį. O greitai sustoti padės keraminiai stabdžiai ir magnio lydinio stabdžių apkabos.
Daugiau apie automobilį – vaizdo siužete.