Šaltį šiemet pakeitusi drėgmė ir nuolatinis temperatūrų skirtumas lėmė tai, kad dabar į automobilių dirbtuves vairuotojai suka visai dėl kitų problemų. O jos – ne ką menkesnės nei šalčio inicijuoti gedimai.
Drėgmė su elektronika nedraugauja
Vilniuje esančio „ABS autoserviso“ vadovas Karolis Fokinas sako, kad šiais metais kitokį charakterį demonstruojanti žiema keičia ir remonto tendencijas. Šaltomis žiemomis tekdavo keisti pakaitinimo žvakes, o šiemet tokius gedimus pakeitė kitos problemos, susijusios su drėgme.
„Žiemą dažniausiai būdavo bėdų dėl neužsivedimo – pakaitinimo žvakės, akumuliatoriai. Tokie tradiciniai gedimai. Šiemet, lyginant su pernai, pakaitinimo žvakių keitėme tikrai mažiau. Pastebėjau, kad šiemet remontuojame labai daug spynų, langų pakėlimo, valytuvų mechanizmų. Dažnai klientais skundžiasi ir rasojančiu salonu“, – sakė Karolis Fokinas.
TAIP PAT SKAITYKITE: Kokius garsus skleidžia žiemą užvedami automobiliai
Karoliui Fokinui antrina ir Panevėžyje esančio automobilių serviso „AutoAivas“ konsultantas Gintaras Zabulionis. Jis pritaria, kad nuolatinė drėgmė ir temperatūros svyravimai dažniausiai virsta elektronikos bei apšvietimo prietaisų gedimais.
Pasak autoserviso atstovo, ypač dažnai klientai skundžiasi būtent tų mazgų neveikimu, kurie yra automobilio išorėje ir turi nuolatinį kontaktą su vandeniu. Pasak Gintaro Zabulionio, būna tokių atvejų, kai vieno daviklio ar jutiklio gedimas dėl išorės veiksnių sukuria visą grandinę problemų.