Prastesnius rugsėjo rezultatus lėmė ES naujų automobilių atitikties procedūrų pokyčiai, įsigalioję rugsėjo 1 d., nes ne visi gamintojai suskubo laiku sertifikuoti visas savo modelių versijas. Padėtį kiek sušvelnino aktyvus reeksportas: 709 rugsėjį įregistruoti nauji automobiliai (iš jų – 684 „Fiat“) buvo išregistruoti dar iki mėnesio pabaigos, o dar bent 15 bus išregistruota artimiausiu metu.
Rugsėjį asmeninių automobilių (M1) registravimas krito 9 proc. iki 2 272 vnt., o lengvųjų komercinių transporto priemonių (N1) apimtis sumažėjo dar smarkiau: – 23 proc. iki 216 vnt. Kalbant apie atskiras darbo dienas, pati sėkmingiausia buvo rugsėjo 28 d., kuomet įregistruoti net 303 automobiliai, o prasčiausia buvo rugsėjo 3 d., kuomet įregistruoti 24 automobiliai.
TAIP PAT SKAITYKITE: Automobilių pasaulis ūžia dėl WLTP: kas vyksta ir kiek mums tai kainuos?
Praeitą mėnesį Lietuvos naujų automobilių rinkoje toliau dominavo „Fiat“ markė (834 vnt.), antrąją vietą išlaikė „Toyota“ (444 vnt.), į trečiąją pakilo „Škoda“ (229 vnt.), o „Volkswagen“ vėl finišavo ketvirta (163 vnt.). Tarp prestižinių markių šįkart pirmavo BMW (34 vnt.).
Rugsėjį tarp asmeninės paskirties (M1) automobilių pirmavo „Fiat 500“ (446 vnt.), „Fiat 500L“ (160 vnt.), „Toyota C-HR“ (152 vnt.), „Fiat Tipo“ (147 vnt.) ir „Toyota Auris“ (102 vnt.). Tarp lengvųjų komercinių automobilių (N1) populiariausias buvo „Renault Trafic“ (25 vnt.). Tiesa, reikia pastebėti, jog 380 „Fiat 500“, 144 „Fiat 500L“ ir 98 „Fiat Tipo“ buvo išregistruoti dar iki mėnesio pabaigos.
Per pirmuosius devynis šių metų mėnesius Lietuvoje iš viso įregistruota
26 962 nauji lengvieji automobiliai, t.y. 25 proc. daugiau nei atitinkamu laikotarpiu praeitais metais (21 634 vnt.).
Rugsėjį Lietuvos rinkoje debiutavo „Peugeot Rifter“, pakeitęs asmeninės paskirties „Partner“ versiją. Taip pat buvo įregistruotas prabangus kupė „RollsRoyce Wraith“.