„Autotyrimai“: pavasaris automobilių rinkoje prasidėjo vasario mėn.

„AutoTyrimų“ duomenimis, 2022 m. vasarį šalyje pirmą kartą įregistruota 9 817 naudotų lengvųjų (M1 ir N1) automobilių, t.y. 11,7 proc. daugiau nei 2021 m. vasarį (8 785 vnt.).
VW Passat B6
VW Passat B6 / Gamintojo nuotr.

Vasarį asmeniniai (M1) automobiliai sudarė 9 317 vnt., o lengvieji komerciniai (N1) – 500 vnt.

Vasarį šalyje daugiausiai įregistruota „Volkswagen“ (1 475 vnt.), BMW (1 184) ir „Audi“ (853) markių automobilių. Tarp modelių pirmavo
„Volkswagen Passat“ (350 vnt.), „Volkswagen Golf“ (345) ir 3 serijos BMW (345).

Pirmą kartą Lietuvoje įregistruotų naudotų automobilių vidutinis amžius siekė 11,5 metų. Dyzelinių automobilių dalis buvo 66,9 proc. (2021 m. vasarį – 71,2 proc.).

Praeitą mėnesį Lietuvoje atliktos 12 907 naudotų lengvųjų automobilių
savininkų keitimo operacijos, t.y. 9,0 proc. daugiau nei 2021 m. vasarį (11 839).

Asmeninių automobilių (M1) savininkų keitimo operacijų buvo 12 436, o lengvųjų komercinių (N1) – 471. Vasarį savininkus dažniausiai keitė „Volkswagen“ (2 208 vnt.), BMW (1 404) ir „Audi“ (1 325) markių automobiliai.

Dažniausios buvo „Volkswagen Passat“ (692 vnt.), 3 serijos BMW (496) ir 5 serijos BMW (479) modelių savininkų keitimo operacijos. Vidutinis savininką pakeitusių naudotų automobilių amžius buvo 14,4 metų.

2022 m. sausį-vasarį Lietuvoje pirmą kartą įregistruota 19 445 naudoti
lengvieji automobiliai, t.y. 16,6 proc. daugiau nei atitinkamu laikotarpiu 2021 m. (16 672 vnt.). Vidutinis jų amžius siekė 11,5 metų. Dyzelinių automobilių dalis sudarė 67,4 proc. (2021 m. – 71,2 proc.).

2022 m. per pirmus du mėnesius šalyje buvo atliktos 27 421 naudotų
lengvųjų automobilių savininkų keitimo operacija, t.y. 17,9 proc. daugiau nei atitinkamu laikotarpiu 2021 m. (23 249). Vidutinis savininką keitusių automobilių amžius šiais metais buvo 14,5 metų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis