„Taip atrodo Palemono gatvė praėjus keturiems mėnesiams po kapitalinio remonto. Skaudu tai matyti, žinant, kad gatvė buvo tvarkoma iš pagrindų: nuimta visa sena ir paklota nauja asfalto danga. Darbai užtruko apie tris mėnesius ir kainavo, tikėtina, rimtus pinigus, tačiau dėl nesutvarkytų, tiksliau, netinkamai sutvarkytų kelkraščių, jau po keleto mėnesių viskas eina šuniui ant uodegos! Man baisu pagalvoti, kaip tai atrodys pavasarį, kuomet išeis įšalas...“, – stebėjosi į redakciją su nuotraukomis besikreipęs vienas 15min skaitytojų.
Pasak jo, pati opiausia miesto problema ta, kad pagaliau atradę valios ir proto pasamdyti rangovus miesto tvarkymo darbams, negebame tų rangovų suvaldyti, atlikti deramos techninės priežiūros bei išsireikalauti garantinių įsipareigojimų vykdymo.
„O visų svarbiausia, neturime supratimo, tradicijų, valios visa tai, kas sukurta, tinkamai eksploatuoti“, – nuomonę išsakę viešai prisistatyti nepanoręs vyras.
Pasak Kauno miesto savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjo Aloyzo Pakalniškio, darbai Palemono gatvės atkarpoje nuo Apasčios gatvės iki posūkio prieš pervažą į Marių gatvę buvo atliekami pagal dvi atskiras sutartis. Birželio mėnesį AB „Kauno tiltai“ atliko asfalto dangos paprastąjį remontą, t. y., buvo nufrezuota sena ir paklota 5 cm storio nauja danga, nekeičiant esamų pagrindų. Liepos-rugsėjo mėnesiais UAB „Kamesta“ įrengė 12 cm storio kelkraščius iš smėlio-žvyro mišinio.
„Darbai buvo atlikti pagal galiojančius normatyvinius reikalavimus ir pilnai užbaigti. Asfalto dangai garantinis laikas – treji metai. Nuotraukose užfiksuoti defektai galėjo susidaryti dėl keleto priežasčių. Viena jų, tai suintensyvėjęs stambiagabaričių sunkaus transporto priemonių eismas šioje gatvės atkarpoje, atsiradęs dėl vykdomų statybos darbų Marių gatvėje, uždaryto pravažiavimo kita Palemono gatvės dalimi bei buvusios apylankos dėl Ateities plento rekonstrukcijos.
Tokios transporto priemonės prasilenkdamos arba darydamos dešinį mažo spindulio posūkį (kaip nuotraukoje) užvažiuoja ant dangos krašto bei kelkraščio. Dėl to deformuojami ir ištaškomi kelkraščiai, atsiranda asfalto įtrūkimai ir nutrupėjimai, ypač tose vietose, kur galimai buvo silpni pagrindai, kurių sustiprinimo šis projektas neapėmė“, – paaiškino A.Pakalniškis.
Artimiausiu metu, pasak jo, išdaužyti kelkraščiai bus užpilti skalda, o asfalto dangos defektai bus taisomi pavasarį, kai tai daryti leis meteorologinės sąlygos.
Taip Palemono gatvė atrodė 2015-aisiais: