Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Baltijos šalyse pernai parduoti 6469 „Volkswagen“ automobiliai

„Esame patenkinti 2013 m. nuveiktais, „Volkswagen“ prekybiniam ženklui palankiais darbais, nors pernai klientams pristatėme 6469 automobilius arba tik 0.5 proc. procento mažiau, nei 2012 metais. „Volkswagen“ rinkos dalis atitinkamai sumažėjo nuo 13,2 proc. procento 2012 m. iki 13.0 proc. procentų pernai. Tačiau didžiuojamės, jog „Volkswagen“ prekybinis ženklas išsaugojo rinkos lyderio pozicijas. 2013 metais iškėlėme sau labai ambicingus tikslus, siekiant pozicijų įtvirtinimo Baltijos rinkoje, ir tai mums pavyko, nežiūrint konkurencijos paaštrėjimo”, - akcentavo „Volkswagen“ prekybinio ženklo vadovas Maris Jansonas, rašoma kompanijos pranešime spaudai.
„Volkswagen Golf Variant“
„Volkswagen Golf Variant“ / Pauliaus Sviklo / 15min nuotr.

Latvijoje klientams buvo pristatyti 2130 ‚Volkswagen“ automobilių – čia VW užėmė užėmė 16 proc. naujų automobilių rinkos. Lietuvoje parduoti 2407 „Volkswagen“ automobiliai, kuriems teko 17 proc. rinkos dalies, o Estijoje - 1932 automobiliaI (8,5 proc. bendros rinkos dalies) ir įgyta antroji pozicija rinkoje pagal naujų automobilių pardavimą.

Didžiausią paklausą 2013 m. turėjo „Volkswagen Golf“, kurių klientai įsigijo 1440. Antroje vietoje „Passat“ - 922, trečioje „Tiguan“ – 690 ir ketvirtoje „Jetta“ – 549. 

Kaip ir ankstesniais metais, iš lengvųjų komercinių modelių lyderio pozicijas išlaikė „Volkswagen Caddy“, kurių parduota 762. 

Baltijos šalių keliais daugiau riedės ir „Volkswagen Crafter“, kurių pernai įregistruota 339.

„Gerus metų rezultatus garantavo darbas klientų aptarnavimo sferoje, servisų pastangos pardavimo metu ir laikotarpiu po pardavimo, produktų patrauklumo ir specialių pasiūlymų užtikrinimas korporaciniams klientams. Klientui, besirenkančiam „Volkswagen“ automobilį, nemenkos įtakos turėjo ir pats produktas, kuriame diegiamos geriausios automobilių gamybos naujovės, mažinamos kasdieninės priežiūros išlaidos. Tai turi didžiulės įtakos „Volkswagen“ prekybiniam ženklui, kuris tampa vis labiau geidžiamas kliento. Tam mes ir dirbame, nes klientas – visada pirmoje“, - teigia „Volkswagen“ prekybinio ženklo vadovas M.Jansonas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos