Baltijos šalyse pristatomas pirmas Europoje „Jeep“ pikapas „Gladiator“

Po kelių dešimtmečių pertraukos visureigių gamintojas „Jeep“ vėl pristato pikapą. Europoje „Jeep Gladiator“ yra pirmasis gamintojo modelis su tokiu kėbulu. Kovo 5 d. automobilis bus pristatytas internetu, o premjeros vaizdo įrašas bus paskelbtas „Jeep Lietuva“ „Facebook“ paskyroje, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Jeep Gladiator“
„Jeep Gladiator“ / Gražvydo Lazausko nuotr.
Temos: 2 Pikapas Jeep

Legenda atgimsta

Naujasis „Jeep Gladiator“ gaminamas ant Jeep „Wrangler“ bazės, tad pasižymi erdvaus ir galingo automobilio bruožais, tinkančiais bekelei. Anot „Jeep“ atstovo Lietuvoje „Autobrava Motors“ pardavimų ir marketingo vadovo Arnoldo Ardzevičiaus, „Gladiator“ kaip ir kiti „Jeep“ modeliai, vairuotojui suteiks išskirtinį laisvės pojūtį važiuojant įvairiausio tipo keliais:

Jeep „Wrangler“ automobliai išsiskiria galimybėmis bekelėje, tačiau vairuotojai šiuos visureigius vis dažniau renkasi ir dėl stiliaus. Pavyzdžiui, naujajam „Gladiator“ modeliui bus galima lengvai pritaikyti papildomas apsaugas, gervę, daiktų laikymo sistemas ir specialius ratus. Tačiau taip pat bus galima rinktis autentiškus „Jeep“ stiliaus aksesuarus, kurie pakeis modelio išvaizdą, labiau atitiks vairuotojo gyvenimo būdą. „Jeep Gladiator“ pasirodžius Baltijos šalyse, šio automobilio vairuotojams galėsime pasiūlyti daugybę „Gladiator“ priedų“, – teigia A.Ardzevičius.

Gražvydo Lazausko nuotr./„Jeep Gladiator“
Gražvydo Lazausko nuotr./„Jeep Gladiator“

„Gladiator“, kaip ir „Wrangler“, turi specifinę priekinio stiklo ir stogo konstrukciją. Todėl visureigiu bus galima važiuoti be stogo, užsidėjus minkštą arba kietą stogą.

Pasiruošęs sunkioms užduotims

Europoje naujasis „Jeep Gladiator“ bus komplektuojamas su 3 litrų V6 turbodyzeliniu varikliu, kuris užtikrina iki 264 AG galią ir 600 Nm sukimo momentą. 8 laipsnių automatinė transmisija užtikrina našumą, efektyvumą mažesnėms degalų sąnaudoms.

„4x4 Selec-Trac“ visų varančiųjų ratų sistema atsižvelgia į vairavimo stilių ir aplinkos sąlygas, todėl „Gladiator“ gali važiuoti per purvą, raižytas vietoves, sniegą ir smėlį. Taip pat tokia galia ir išmanios sistemos leidžia „Jeep Gladiator“ savo segmente išsiskirti tempimo galia. Visureigis gali tempti daugiau nei 2 700 kg priekabą.

Kita savybė Europos pikapų segmente – bekelei pritaikyta kamera, esanti automobilio priekyje. Dėl šios technologijos „Gladiator“ vairuotojas gali tiksliai matyti, kas yra automobilio priekyje, ypač jei važiuojama, kur nėra kelio. Priekinėse grotelėse sumontuota kamera leidžia matyti viską ekrane ir išvengti duobių bei kliūčių. Taip pat ji turi apiplovimo sistemą, todėl ryškus vaizdas užtrinamas visą laiką.

65 sprendimai saugumui

„Jeep Gladiator“ veikia 65-ios aktyvaus ir pasyvaus saugumo sistemos bei pasirenkamosios, papildomai komplektuojamos aktyviosios saugumo sistemos. Aklosios zonos stebėjimo sistema fiksuoja kitus automobilius, net jei jų dar nematyti šoniniame veidrodėlyje.

Adaptyvi pastovaus greičio palaikymo sistema prisitaiko prie priekyje važiuojančio automobilio greičio, todėl ilgose kelionėse vairuoti yra paprasčiau. Tuo tarpu priekinio susidūrimo įspėjimo sistema praneša, kai kelyje netikėtai pasitaiko kliūtis, o automatinės ilgosios šviesos įsijungia, kai pilnai sutemsta.

Gražvydo Lazausko nuotr./„Jeep Gladiator“
Gražvydo Lazausko nuotr./„Jeep Gladiator“

„Jeep Gladiator“ veiks „Uconnect“ multimedijos ir navigacijos sistema su 8,4 colio jutikliniu ekranu. Be to, prietaisų skydelyje įrengtas 7 colių ekranas. Sistema susijungia su išmaniuoju telefonu, todėl vairuoti galima saugiai.

Baltijos šalyse naujojo „Jeep Gladiator“ kaina prasidės nuo 64 990 eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis