2013 11 19 /2013 11 20

Bandydami užsienyje parduoti „Mercedes-Benz SL65 AMG Black Series“ kopiją lietuviai susidūrė su sukčiumi prancūzu

Šią brangaus ir galingo „SL65 AMG Black Series“ kopiją automobilių puošybos specialistai „Re-Styling.lt“ vasaros sezono metu per vokiškus skelbimo portalus mėgino realizuoti užsienyje. Deja, nesėkmingai. Susidomėjęs automobiliu ir rankpinigius sumokėjęs prancūzas vėliau persigalvojo. Vilniečius jis netgi kaltino sukčiavimu.
Lietuvių pagaminta „Mercedes-Benz SL65 AMG Black Series“ kopija
Lietuvių pagaminta „Mercedes-Benz SL65 AMG Black Series“ kopija / „Re-Styling.lt“ nuotr.

Reikia lėšų naujam projektui

Kaip 15min.lt pasakojo kompanijos vadovas Vladas Noreiko, rodsteris buvo konstruojamas ne pardavimui, o siekiant parodyti, kad „Re-Styling.lt“ yra viena stipriausių automobilių išorės modifikavimu užsiimančių kompanijų Lietuvoje.

„Re-Styling.lt“ nuotr. /Modifikavimo darbai
„Re-Styling.lt“ nuotr. /Modifikavimo darbai

„Automobilio kėbulo apdailą tiesiog pagal nuotraukas ir tikslaus mastelio modeliuką pagaminome. Tai ne vienintelis patobulinimas, kadangi naujesnės kartos modelio stilius buvo sukurtas ant senojo SL bazės“, – apie savo specialistų įgūdžius pasakojo V.Noreiko.

Visgi norint imtis naujų projektų reikalingos lėšos, todėl ir „SL65 AMG Black Series“ kopiją taip pat teko parduoti. Vasaros pradžioje skelbimai buvo įdėti į Autoplius.lt portalą, taip pat ir vokiečių Mobile.de.

Automobiliu domėjosi, bet į Lietuvą važiuoti bijojo

„Įdėjus skelbimą Mobile.de sulaukėme labai daug susidomėjimo iš viso pasaulio. Bet žmonės bijojo keliauti į Lietuvą, vis prašydavo atvaryti mašiną“, – patirtimi dalijosi V.Noreiko.

Žmonės bijojo keliauti į Lietuvą, vis prašydavo atvaryti mašiną.

Visgi atsirado vienas klientas iš Prancūzijos, kuris rimtai susidomėjo ir po ilgu derybų nusprendė pirkti automobilį. Tiesa, su sąlyga, kad jo pasiimti atkeliaus po trijų savaičių. „Re-Styling.lt“ gavo rankpinigius – 1 tūkst. eurų. Su prancūzu V.Noreiko vis susisiekdavo telefonu arba laiškais, tačiau praėjus keturioms savaitėms sulaukdavo tik pažadų, kad jis atvyks artimiausiu metu.

„Kažkaip pabodo laukt, nes ir po šešių savaičių vis dar girdėjom tą pačią dainelę, kad pasirodys po poros savaičių. Galiausiai atnaujinom skelbimą Mobile.de portale ir klientas dingo“, – pasakojo automobilių puošybos kompanijos vadovas.

Teko įrodinėti, kad turi prekę

„Re-Styling.lt“ nuotr. /Lietuvių pagaminta „Mercedes-Benz SL65 AMG Black Series“ kopija
„Re-Styling.lt“ nuotr. /Lietuvių pagaminta „Mercedes-Benz SL65 AMG Black Series“ kopija

Į laiškus prancūzas neatsakinėjo, telefono taip pat nekėlė. Vėliau kompanija sulaukė žinios, kad užblokuota banko sąskaita, o klientas reikalauja grąžinti 1 tūkst. eurų. Bankui jis aiškino, kad mašina neatitinka nuotraukų ir apkritai vilniečiai jos net neturi.

„Po savaitę trukusio susirašinėjimo, kurio metu siuntėme registracijos dokumentų kopijas, automobilio nuotraukas ir savo asmens dokumentų nuorašus, su banko atstovais sąskaitą mums atblokavo“, – apie patirtus nemalonumus pasakojo V.Noreiko.

Populiarėjanti sukčiavimo schema

Rankpinigius prancūzas pervedė per „Paypal“ paskyrą. V.Noreiko įtaria, kad atvykęs pirkėjas automobilį registruotų savo vardu, o likusią pinigų dalį sumokėtų tuo pačiu būdu. Vėliau pareikštų, kad mašina neatitinka aprašymo, nors visur skelbimuose buvo parašyta, kad tai „Mercedes-Benz SL500“. Netgi ne „SL65 AMG Black Series“ kopija, o rodsteris su pagal minėtą modelį paruošta kėbulo apdaila.

„Re-Styling.lt“ nuotr. /Lietuvių pagaminta „Mercedes-Benz SL65 AMG Black Series“ kopija
„Re-Styling.lt“ nuotr. /Lietuvių pagaminta „Mercedes-Benz SL65 AMG Black Series“ kopija

„Galbūt žmonės nežino, kad iš gamyklos mašinos taip pat išrieda su AMG apdailos paketais, bet tai nėra to padalinio paruoštos modifikacijos. Tad iš tiesų čia visai ne kopija“, – aiškino automobilio savininkas.

Sumoka, gauna daiktą, o po to teigia, kad nieko neturi, nieko negavo ir reikalauja grąžinti pinigus.

Anot V.Noreiko, gavę pareiškimą, kad prekė neatitinka aprašymo „Paypal“ administratoriai užšaldytų sandorį. Šiuo atveju tai būtų 25,5 tūkst. eurų (88 tūkst. Lt) suma. Tuomet jiems tarpininkaujant būtų aiškinimasi, kokią jos dalį grąžinti pirkėjui – visą sumą, ar dalį.

„Tai nauja, šiuo metu intensyviai plintanti sukčiavimo schema. Sumoka, gauna daiktą, o po to teigia, kad nieko neturi, nieko negavo ir reikalauja grąžinti pinigus“, – komentavo V.Noreiko.

Anot jo, per tą laiką ir kabrioletų sezonas pasibaigė. Automobilis ir toliau parduodamas, taigi dabar lieka laukti pavasario.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis