Bankrutuoja elektrinių sunkvežimių startuolis: darbo rizikuoja netekti 850 žmonių

Startuolis „Volta Trucks“, kuris jau vykdė elektrinių sunkvežimių bandymus keliose Europos šalyse, teigia, kad jai sunkiai sekėsi užsitikrinti finansavimą dėl problemų su baterijų tiekėju, rašo britų naujienų portalas „Sky News“.
„Volta“ sunkvežimis
„Volta“ sunkvežimis / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Elektrinių sunkvežimių startuolis „Volta“ pranešė apie artėjantį veiklos nutraukimą, kai dėl sunkumų su tiekėjais jai tapo sunku pritraukti lėšų.

„Volta“ pranešė, kad Švedijoje, kur įsikūrusi grupė, jai bus iškelta bankroto byla, o jos pagrindinės veiklos Jungtinėje Karalystėje, kur yra gamybos ir mokslinių tyrimų bei plėtros padaliniai, administratoriumi bus paskirta įmonė „Alvarez & Marsal“.

Dėl šio sprendimo kyla grėsmė 850 darbo vietų (600 iš jų – Jungtinėje Karalystėje), tačiau, atsižvelgiant į tai, kad kovojant su klimato kaita automobilių gamintojai stengiasi pasiekti nulines emisijas, „Volta“ turtas gali būti patrauklus potencialiems pirkėjams, rašo „Sky News“.

Antradienį bendrovė pranešė apie jai gresiantį bankrotą: „Kaip ir visos elektromobilių gamybos sektoriaus įmonės, „Volta Trucks“ susidūrė su sunkumais. Neseniai paskelbta žinia, kad mūsų akumuliatorių tiekėjui („Proterra“) iškelta bankroto byla, padarė didelę įtaką mūsų gamybos planams ir sumažino transporto priemonių, kurias prognozavome pagaminti, kiekį“, – nurodė įmonės atstovai.

Bendrovė atliko visiškai elektrinio sunkvežimio „Volta Zero“ bandymus su klientais tiek Jungtinėje Karalystėje, tiek žemyninėje Europos dalyje ir neseniai atidarė aptarnavimo centrą šiaurės Londone.

Bendrovės kurtas sunkvežimio prototipas, kurio vieno įkrovimo rida siekia iki 200 kilometrų yra skirtas prekių pristatymams dideliame mieste ar miestelyje, rašo „Sky News“.

Tvarumas deklaruotas vienu svarbiausių šio sunkvežimio kūrimo tikslų. Skelbta, kad gamykla taupiai naudos iš atsinaujinančių energijos šaltinių išgaunamą elektros energiją.

„Volta Zero“ kėbulas bus gaminamas iš linų pluošto kompozito ir biologiškai irios dervos, skelbta jį pristatant. Šis kompozitas nėra labai standus, todėl jis bus sutvirtintas vidiniais rėmais. Rezultatas – pakankamai lengvas ir žalias kėbulas.

Įdomu, kad „Volta“ sunkvežimiuose vairas įmontuotas centre, todėl taupomos sąnaudos, nes tas pats sunkvežimis tinka tiek Jungtinės Karalystės, kur vairuojama kaire kelio puse, tiek likusios Europos keliams.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų