Prasčiausių penketuke yra tikrai labai prastų automobilių. Su tuo galime sutikti ir mes. Bet vienas jo pasirinkimas labai stebina. Tai – „Alfa Romeo 8C Conpetizione“. Tikiuosi jis kalba apie jo sportiškumą, o ne apie išvaizdą, nes rimtai suabejotumėm jo sveiku protu.
Taigi, „Alfa 8C“ vienas. Kitas – „TVR Sagaris“ – britiškas superautomobilis iš rusų kontroliuojamos kompanijos. Jam nepatiko niekas – variklis, važiuoklė, suderinimas ir t. t. Pasak jo, jis laukinis, bet jo „žveriškumas“ yra niekam nenaudingas. Su juo nesusitvarko net profesionalai, ką jau kalbėti apie tipinius šio automobilio pirkėjus.
Taip pat šiame „anti-top“ penketuke – „Fiat Multipla“. Na, čia mes šimtu procentu su Benu sutinkame. Gal jis kažkam ir gražus, bet tas vienas iš šimto situacijos nekeičia. Net patys „Fiat“ pripažino jį kaip vieną didžiausių klaidų ir atnaujindami panaikino tą baisų surauktą antakį.
Su Benu sutinkame ir dar dėl vieno automobilio. Repo žvaigždžių taip mėgiamo „Cadillac Escalade“. „All show and no go“ sako Benas. Karnavalas ant ratų, kuris niekur važiuoti nenori. Gal su juo ir nereikia niekur važiuoti...
Na ir pabaigai, penktas automobilis. „Dodge Charger“. Šį pavadinimą nešiojantis automobilis turėtų būti gerokai geresnis. Dabar gi, jis velniškai sunkus, jo pavarų dėžė jungia pavaras kada nori ir kaip nori, o su „Charger“ pavadinimu reikėtų skaitytis.