1,4 l „Meriva“ versija su naujos kartos automatine transmisija pasižymi švelnesniu bei greitesniu pavarų perjungimu. Į 1,7 l turbodyzelinę (81 kW/110 AG) „Meriva“ taip pat montuojama naujos kartos pavarų dėžė.
„Opel Meriva” su durų „FlexDoors” ir sėdynių „FlexSpace” sistemomis kaina prasideda nuo 50,5 tūkst. litų. 1,4 l benzininė versija su turbina, šešių laipsnių automatine pavarų dėže kainuoja nuo 59,1 tūkst. litų, o 1,7 l CDTI „Meriva“ su automatine pavarų dėže kainuoja nuo 67,16 tūkst. litų, (visos kainos nurodytos su mokesčiais ir rekomenduojamos prekybos atstovams Baltijos šalyse).
1,4 l „Meriva” su turbina ir šešių laipsnių automatine pavarų dėže išvysto 88 kW/120 AG bei 200 Nm sukimo momentą (esant 1750 aps/min.). Iki 100 km/h tokia „Meriva“ įsibėgėja per 11,9 sekundes, maksimalus greitis – 185 km/h. Vidutinės degalų sąnaudos – 7,2 l/100 km (anglies dvideginio tarša – 169 g/km). Tokiu pat varikliu, bet su mechanine pavarų dėže, „Meriva“ degalų sąnaudos yra 6,4 l/100 km.
„Meriva” su 1,7 l CDTI, 81 kW/110 AG varikliu ir automatine pavarų dėže išvysto įspūdingą 280 Nm sukimo momentą (esant 2300 aps/min.). Iki 100 km/h ši versija įsibėgėja per 12,9 sekundes, maksimalus greitis – 178 km/h, vidutinės degalų sąnaudos yra 6,1 l/100 km, o anglies dvideginio tarša – 160 g/km.
Mažiau trinties, daugiau komforto, trumpesnis perjungimo laikas
Antros kartos „Opel” automatinės šešių laipsnių pavarų dėžės ne tik efektyvesnės – jose greičiau jungiamos pavaros, dirba tyliau, pasižymi mažesne vibracija.
Pavarų perjungimo laikas sutrumpėjo 60 proc. (iki 100 milisekundžių).
Kaip ir pirmtako, naujoje automatinėje pavarų dėžėje pavaros gali būti perjungiamos ir vairuotojui pageidaujant naudojant „ActiveSelect” įrangą, kuri imituoja mechaninę pavarų dėžę. Adaptyvi elektroninė pavarų dėžės kontrolės sistema turi daug išmanių funkcijų. Pavyzdžiui, automatiškai įjungiama neutrali pavara stovint, kad būtų sutaupyta dar daugiau degalų arba įkalnės programa, kuri įjungia tinkamą pavarą važiuojant į kalną ar leidžiantis nuo jo.
Kita teigiama savybė – transmisijai reikia 30 mm mažiau vietos.
Stilinga universalumo ir ergonomikos čempionė išlieka lydere savo klasėje
Nuo pat debiuto 2010 metais, „Opel Meriva” išlieka lyderė mažų vienatūrių segmente. 2011 m. automobilis užėmė 25 proc. šio segmento rinkos. Vokietijoje ji dar populiaresnė – jai priklauso 43 proc. šios klasės rinkos.
Per šiuos metus, įskaitant ir balandžio mėn., Europoje jau daugiau nei 218 tūkst. klientų užsisakė „Meriva“. Vokietijos automobilių klubo ADAC 2011 metų automobilių gedimų tyrimo statistikoje „Opel Meriva“ įvertintas kaip mažiausiai gedimų turintis vienatūris – tai patikimiausias automobilis Vokietijoje. Patrauklus dizainas, aukšta kokybė, išskirtinis universalumas ir ergonomika salone, visa tai prisideda prie „Meriva“ sėkmės.
„Opel Meriva“ yra vienintelis vienatūris pasaulyje su įmontuotomis ergonominėmis sėdynėmis, kurios sertifikuotos Vokietijos stuburo ligų gydytojų asociacijos (AGR – „Aktion Gesunder Rücken e.V.”). „FlexSpace“ sėdynių koncepcija, „FlexDoors“ durų sistema, papildomai užsakomos ergonominės sėdynės ir į kėbulą integruotas „FlexFix“ dviračių laikiklis, „FlexRail“ daiktadėžių sistema centrinėje konsolėje – visa tai lemia „Meriva“ sėkmę ir vis didėjančius pardavimus.