„Mercedes-Benz“ logotipas priekyje daug kam yra būtent tai, ko reikia. Tačiau bent jau kol kas elektrinio miestų visureigio EQC pardavimai nedžiugina. Tai – brangus, bet nelabai kažkuo išsiskiriantis automobilis, tarp įkrovimų nuvažiuojantis 417 km (WLTP ciklas). Jis yra pagamintas tradicinio GLC klasės automobilio pagrindu, todėl nestebina.
Tačiau EQS jau bus kitoks. Taip, tai yra S klasės giminaitis, tačiau šis automobilis buvo sukurtas stengiantis pastumti elektromobilių technologijų ribas. Tai bus vienas iš pažangiausių automobilių „Mercedes-Benz“ gamoje.
„Mercedes-Benz EQS“ turės 108 kWh bateriją. Iš pradžių buvo skelbta, kad jos pakaks 700 km, tačiau dabar „Mercedes-Benz“ atnaujino prognozę – WLTP ciklu EQS tarp įkrovimų greičiausiai nuvažiuos 770 km. Pagal šį rodiklį EQS nelabai turės konkurentų – nusileis tik aukščiausios klasės „Tesla Model S Plaid+“. Ir taip, „Tesla Roadster“ greičiausiai turės dar didesnį įveikiamą atstumą, bet tai – visai kitoks automobilis.
EQS paslaptis yra ne tik didelė baterija, bet ir labai aerodinamiškas kėbulas. Jo oro pasipriešinimo koeficientas greičiausiai nebus daug didesnis už 0,20. Galiausiai, žinoma, EQS yra prikimštas kompiuterių, kurie stengiasi užtikrinti optimalų energijos resursų panaudojimą.
Iš tikrųjų, jau kyla klausimų, ar tokio įveikiamo atstumo dar reikia? Na taip, EQS galės važiuoti visą dieną, o tada būti įkraunamas naktį. Tai padės kirsti žemynus – ši savybė tokiems automobiliams yra svarbi. Tačiau kasdien savo automobilius naudojame ne taip. Kaip atrodys šių lenktynių pabaiga? Ar jums reikia 1000 km tarp įkrovimų nuvažiuojančio, bet labai sunkaus automobilio?