Blogai išnaudota erdvė? Kodėl „Volkswagen ID.4“ neturi priekinės bagažinės?

Elektromobiliai neturi vidaus degimo variklio, tačiau savo forma nedaug skiriasi nuo senamadiškų automobilių. Taigi, priekyje dažnai yra šiek tiek erdvės, kurią galima panaudoti bagažui. Tai kodėl tada „Volkswagen ID.4“ neturi priekinės bagažinės?
Volkswagen ID.4 ir Tesla Model 3
Volkswagen ID.4 ir Tesla Model 3 / Gamintojo nuotr.

„Volkswagen ID.4“ yra 4,6 metrų ilgio elektromobilis, skirtas šeimoms. Jis yra aukštas ir pakankamai stambus – toks dizainas dažnai ruošiamas galvojant apie JAV rinką. Šeimoms bagažinės talpa yra labai svarbi – praverstų net ir nedidelė priekinė bagažinė. Joje būtų galima vežti kokį krepšį ar laikyti daiktus, kurie įprastai yra reikalingi automobiliui (įkrovimo laidus, vaistinėlę, keletą įrankių). Tačiau „Volkswagen ID.4“ priekyje neturi bagažinės.

Kai elektromobilis neturi priekinės bagažinės, dažniausiai taip yra dėl to, kad jis nebuvo sukurtas elektrai. Tai yra, transformuotos benzininių/dyzelinių automobilių platformos dažnai neleidžia išnaudoti šios erdvės. Tačiau naujos elektromobilių platformos sukuria pakankamai vietos elektronikai kitose automobilio vietose. Todėl tokia ID.4 architektūra gali pasirodyti keista.

Iš tikrųjų, gerai įsižiūrėję pamatysite, kad suteikti priekinę bagažinę „Volkswagen ID.4“ būtų pakankamai sunku. „Volkswagen“ inžinieriai daug dėmesio skyrė automobilio salonui, todėl maksimaliai išnaudota jam skirta erdvė. ID.4 kapotas yra pakankamai trumpas – apatinė priekinio stiklo briauna yra tik šiek tiek toliau už priekinės ašies. Taigi vietos automobilio nosyje yra visai nedaug.

Be to, priekiniai ID.4 ratai yra visai netoli automobilio priekio. Taigi, erdvę po kapotu riboja ir jų arkos. Priekinę ID.4 bagažinę ribotų trumpa automobilio nosis, ratų arkos ir saugumo zona, todėl ji būtų labai maža. „Volkswagen“ nusprendė tą mažą erdvę panaudoti automobilio sistemoms, nes žmonėms iš jos jau būtų mažai naudos – kam jums labai maža bagažinė? Taigi, čia yra langų ploviklio rezervuaras, 12V baterija, radiatorius. Tai yra, dalykai, kuriuos kartais reikės pasiekti.

Žinoma, visos išvardintos priežastys yra „Volkswagen“ sprendimai. Jei gamintojas būtų taip nusprendęs, ID.4 dizainas ir konstrukcija galėjo būti kitokie ir vietos bagažinei priekyje būtų atsiradę.

Tačiau „Volkswagen“ prioritetai buvo kitokie. Visų pirma, daug vietos salone. Antra – patogus naudojimas šeimoms. Kelti krepšius į aukštą priekinę bagažinę nėra patogu. Be to, daug ID.4 pirkėjų anksčiau naudojo įprastus krosoverius ir vienatūrius, todėl jie yra pratę prie didelių bagažinių gale. ID.4 bagažinės talpa – 543 litrai. Palyginimui, „Mustang Mach-E“ turi 402 litrų bagažinę.

„Volkswagen“ praleido galimybę? Na, kai kuriems toks sprendimas nepatinka. Tačiau ID.4 turi didelę bagažinę gale, kuri yra lengviau pasiekiama nei maža bagažinė priekyje. Priekinės bagažinės neturi ir trumpanosis ID.3, „Mercedes-Benz EQC“ ir dar keli nauji elektromobiliai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis