Vos užmetus akį į naująjį „BMW M2“ kupė, matyti, kad jis priklauso sportiškųjų automobilių šeimai – tą išduoda išoriniai dizaino elementai: žemai nuleistas spoileris su didžiulėmis oro įsiurbimo angomis, raumeningi ratų sparnai su tipiškomis „M“ serijai arkomis, dvigubų stipinų dizaino 19 colių (48,26 cm) skersmens aliuminio ratlankiai, žemas ir platus automobilio galas su išskirtine išmetimo sistema ir daug kitų elementų.
Laiko patikrinti „M“ serijai būdingi dizaino sprendimai atpažįstami ir automobilio salone. „BMW M2“ kupė viduje pirkėjai ras sportines sėdynes, „M“ vairą ir bėgių perjungimo svirtį. Kokybę ir sportiškumą išduoda Alcantara oda ir anglies pluoštu sustiprinto plastiko lydinio naudojimas. Salone išsiskiria ir mėlyni dygsniuoti apsiuvimai bei įvairūs elementai, pažymėti M raide.
Į „BMW M2 Coupe“ bus diegiamas naujai koncerno sukurtas 3,0 l darbinio tūrio šešių cilindrų variklis su „M TwinPower Turbo“ technologija. Motoro maksimali galia – 272 kW (370 AG) – išvystoma esant 6500 aps./min. apsukoms. Tai – geriausias rodiklis kompaktinių sportinių automobilių segmente.
Nuo 0 iki 100 km/val. sportiškasis kupė įsibėgės per 4,3 sekundės. Tiesa, tokį pagreitį išvystys „BMW M2 Coupe“, turintis papildomai užsakomą septynių laipsnių dvigubos sankabos greičių dėžę „M DCT“, kuri pavaras perjungia itin greitai ir neprarandant traukos, bei variklio paleidimo kontrolės sistemą „Launch control“. Pastaroji pagerina automobilio startavimą, nes vairuotojui tereikia atleisti stabdžio pedalą ir transporto priemonė lekia į priekį. Maksimalus greitis „BMW M2 Coupe“ modelyje bus ribojamas elektroniniu būdu iki 250 km/val., o „M Driver’s Package“ komplektacijos modeliuose – iki 270 km/valandą.
Gamintojas skaičiuoja, kad važiuojant mišriomis sąlygomis, naujasis kupė sunaudos 8,5 litro degalų, o į aplinką išmes 199 g/km CO2. Beje, naudojant „M DCT“ greičių dėžę, degalų sąnaudos sumažės iki 7,9 l/100 km, o emisijos – iki 185 g/kilometrui.
Galingas variklis – ne vienintelė priežastis, kodėl „BMW M2 Coupe“ yra dinamiškiausias modelis sportinių kompaktiškų automobilių segmente. Puikias valdymo charakteristikas inžinieriams pavyko išgauti panaudojus lengvas konstrukcines medžias – priekinėje ir galinėje ašyse naudojamas aliuminis, kaip ir „BMW M3“ ir „M4“ modeliuose, taip pat montuojami 19 colių aliumininiai ratlankiai su idealiai pritaikytomis padangomis.
Dar viena sportiniame kupė esanti inovacija – „M Servotronic“ vairo stiprintuvo sistema. Ji leidžia vairuotojui reguliuoti stiprintuvo lygį tarp kelių režimų – „Comfort“, „Sport“ ir „Sport+“. Pavyzdžiui, stovėjimo aikštelėje galima naudotis maksimaliu stiprintuvo teikiamu palengvinimu, o kai važiuojama didesniais greičiais, stiprintuvo darbą kiek prislopinti, siekiant didesnio valdymo tikslumo.
Atskiro paminėjimo verta ir DSC sistemos „M Dynamic Mode“ (MDM) funkcija. DSC sistema yra apsauginė, padedanti stabilizuoti automobilį kelyje. Tuo tarpu MDM funkcija, kuri veikia su lenktynių trasoms skirtu „Sport+“ režimu, DSC sistemos veikimą pavėlina, taip suteikiant galimybę pilotui prasukti ratus ir posūkius įveikti šonaslydžiu (angl. drift).
Sportiško vairavimo entuziastai automobilyje ras ir naudingų programėlių. Pavyzdžiui, „GoPro“ aplikacija leis užfiksuoti rekordiškai greitai apvažiuotą lenktynių ratą, o „M LapTimer“ padės sekti piloto vairavimo stilių. Vairuotojas taip pat patogiai galės pasidalinti informacija apie trasos greičio ruožus bei stabdymo vietas elektroniniu paštu arba per „Facebook“ socialinį tinklą.
BMW įgaliotasis atstovas Lietuvoje „Krasta Auto“ skelbia, kad „BMW M2 Coupe“ Lietuvoje pasirodys kartu su modelio debiutu pasaulinėse rinkose 2016 m. pavasarį, o jo kaina prasidės nuo kiek daugiau nei 55 tūkst. eurų.