Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

BMW „i“ prekinis ženklas – ant krizės slenksčio

Pasak patikimų šaltinių BMW rinkodaros skyriuje, gamyboje dar nepasirodęs „i“ prekinis ženklas jau nepateisina gamintojo lūkesčių.
BMW i8
BMW i8 / Gamintojo nuotr.

Remiantis „Automobile Magazine“ duomenimis, kompanija priversta dar kartą peržiūrėti savo planą kasmet parduoti po 100 tūkst. i3 ir 10 tūkst. i8 modelių. Jo BMW nepavyks pasiekti dėl galybės veiksnių, įskaitant neišvystytą infrastruktūrą, skirtą įkrauti elektromobilius.

Nepaisant kliūčių, BMW ir toliau ketina gaminti šiuos modelius, nes nutrauktas projektas reikštų prarastus milijardus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?