Viena didžiausių koncepcinio „BMW iX3“ inovacijų – penktoji „BMW eDrive“ karta. Šioje variklis, transmisija ir kiti jėgos agregatai yra sujungti į vieną platformą, kuri gali būti naudojama skirtingiems modeliams gaminti, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
Moderni jos konstrukcija užtikrina, kad tam tikrus komponentus bus galima keisti į galingesnius ar pritaikytus kitiems modeliams, tai užtikrina gamybos greitį ir universalumą. Be to, naująją „eDrive“ sistemą galima montuoti tiek į visiškai elektrinius, tiek į hibridinius automobilius.
Kita svarbi detalė – naujos kartos BMW elektriniame variklyje nėra jokių retųjų metalų, tad „BMW Group“ nėra priklausomas nuo nepastovių jų gamybos pajėgumų.
Naujojo elektromobilio priekyje – BMW grotelės, kurios čia yra tik stiliaus detalė, nes elektromobilyje nėra iškart už grotelių montuojamo radiatoriaus, kurį reikėtų vėsinti. Be to, ši detalė didina efektyvumą – uždaros radiatoriaus grotelės pagerina „BMW iX3“ aerodinaminį koeficientą ir padidina jo nuvažiuojamą atstumą.
Koncepcinio elektromobilio išorė nudažyta matine „Moonstone Silver“ spalva, o „BMW i Blue“ mėlynos spalvos akcentai pabrėžia, kad jis priklauso ekologiškų modelių „BMW i“ prekės ženklui.
Net ir lengvojo lydinio ratlankiai kurti specialiai „BMW iX3“ – jų dizainas sumažina oro pasipriešinimą.
SAV segmento inovatorius
Koncepcinis „BMW iX3“ yra pirmasis „X“ serijos visiškai elektra varomas modelis, tačiau toli gražu ne pirmtakas ekologijos srityje. Dar 2009-aisiais buvo pristatytas pirmasis SAV hibridas „BMW ActiveHybrid X6“, o 2015-aisiais – „BMW X5 xDrive40e iPerformance“, kurio vidutinės degalų sąnaudos siekia 3,4 l/100 km, o anglies dvideginio emisija – 78 g/km.
Penktos kartos „BMW eDrive“ technologijas turintis „BMW iX3“ turi 200 kW (270 AG) galią pasiekiantį elektrinį variklį, o jame montuojama 70 kWh talpos baterija. Pagal naująjį Europos realaus važiavimo bandymų ciklą WLTP, įsigaliosiantį antroje šių metų pusėje, BMW elektromobilis gali įveikti daugiau nei 400 km viena įkrova. Tai vienas geriausių rezultatų tarp viso pasaulio elektromobilių.
Ne mažiau svarbi naujojo „eDrive“ detalė – įkrovimo greitis. Kinijoje pristatomo „BMW iX3“ greitojo įkrovimo stotelėse galės būti kraunamas 150 kW galia – tai yra 3-4 kartus daugiau nei daugelis dabartinių elektromobilių. Tokį pajėgumą galinčioje užtikrinti stotelėje elektromobilio baterija bus papildyta per 30 minučių.