Specialios „30 Years of M3“ laidos automobiliai bus nudažyti tamsiai mėlyna spalva „Macao Blue“ – būtent tokio kėbulo atspalvio iš gamyklos išriedėjo pirmasis „BMW M3“. Ant šių automobilių šoninių ortakių šalia tradicinio „M3“ logotipo puikuosis ir ženklas „30 Years of M3“. Šį jubiliejinį logotipą taip pat galima pastebėti ir ant priekinių durų slenksčių. Automobilio salone, ant priekinės anglies pluošto panelės bus įspaustas ne tik šis ženkliukas, bet ir ribotos serijos automobilio numeris, pavyzdžiui, „30 Years M3 1/500“.
„Competition Package“ paketu aprūpinti „BMW M3“ automobiliai išsiskiria 14 kW/19 AG didesne variklio išvystoma galia, bendrai siekiančia 331 kW/450 AG. Tarp pagerintų ypatybių yra adaptyvioji pakaba „Adaptive M“ įskaitant naujas spyruokles, amortizatorius ir stabilizatorius, modifikuoti pasirenkami važiavimo režimai „Comfort“, „Sport“ ir „Sport+“, modifikuotas galinės ašies diferencialas „Active M“ ir stabilumo kontrolė „Dynamic Stability Control“.
Visi šie patobulinimai pastebimai pagerina automobilio dinamines ir valdymo ypatybes bei pajudėjimą iš vietos. Su pasirenkama 7 laipsnių dvigubos sankabos M greičių dėže 100 km/val. greitį jubiliejiniai „BMW M3“ geba pasiekti per 4 sekundes ir yra greitesni už įprastos komplektacijos modelius viena dešimtąja sekundės dalimi. Lygiai toks pats įsibėgėjimo pranašumas užtikrinamas ir pasirinkus mechaninę greičių dėžę.
„30 Years of M3“ laidos automobiliai turi „BMW Individual High Gloss Shadow Line“ apdailą, kurią sudaro tamsinto chromo išmetimo sistemos vamzdžiai, tamsaus atspalvio langų ir variklio grotelių apdaila. Ant automobilių taip pat sumontuoti 20 colių skersmens M stilistikos lengvo lydinio ratlankiai.
Šių modelių viduje – sportinės M serijos sėdynės, užtikrinančios palaikymą sportinio važiavimo metu ir užtektinai patogumo ilgose kelionėse. Saugos diržai taip pat papuošti M ženklo stilistikos apsiuvais.
Išskirtinius „30 Years of M3“ modelius bus galima įsigyti nuo 2016 m. vasaros. Būtent šiuo metu prieš trisdešimt metų pirkėjui buvo įteikti rakteliai nuo pirmojo „BMW M3“.
Per tris dešimtmečius – penkios „BMW M3“ kartos
Prieš tris dešimtmečius debiutavęs „BMW M3“ tuo metu buvo unikalus automobilis, turėjęs 2,3 litro darbinio tūrio benzininį variklį, galėjusį išvystyti 147 kW/200 AG galią. Dviejų durų kupė dėl panaudotų kėbulo detalių iš plastiko svėrė vos 1200 kg. Tai lėmė tiek pranašias automobilio dinamines ypatybes, tiek gerą jo valdomumą kelyje ar trasoje. 100 km/val. greitį pirmasis „BMW M3“ galėjo pasiekti per 6,7 sekundės, o maksimalus jo išvystomas greitis siekė 235 km/val.
Kai 1986-asiais rinkoje pasirodė pirmieji trečiosios serijos BMW modeliai su M ženklu, jie sukėlė tikrą revoliuciją tarp sportinių vidutinės klasės automobilių. Iki tol nė vienas automobilių gamintojas nebuvo taip visapusiškai panaudojęs autosporto technologijų masinės gamybos automobilyje. Tai paprastiems vairuotojams leido mėgautis naujomis automobilio valdymo galimybėmis kasdienių kelionių metų. Dėl to originalusis „BMW M3“ tapo standartu, pagal kurį buvo vertinami kitų gamintojų sportiški automobiliai.
BMW koncernas nuolatos tobulino „BMW M3“ seriją ir iki šiol yra pristatęs 5 šios serijos kartas. Paskutinė „BMW M3“ karta rinkoje debiutavo 2014 metais. Per pastaruosius du dešimtmečius šis automobilis iš lenktynių dvasios persmelkto minimalistinio sportinio kupė virto sportišku, galingu ir naudotis kiekvieną dieną patogiu sedanu, o kupė versija įgijo „BMW M4“ pavadinimą. Šiuose modeliuose naudojamas naujas 6 cilindrų su turbinomis variklis, išvystantis 317 kW/431 AG galią ir 550 Nm sukimo momento jėgą. Iki 100 km/val. greičio „BMW M3“ ir „BMW M4“ geba įsibėgėti per 4,1 sekundės.