Kaip jau tapo populiaru pastaraisiais metais, 550 ženklas toli gražu nereiškia variklio kubatūros. Po 550d paženklinto modelio variklio gaubtu slepiasi trijų litrų darbinio tūrio dyzelinis variklis, turintis tris turbinas: dvi nedidelės, naudojamos prie mažesnių sūkių ir viena didesnė, reikalinga visai galiai išgauti.
Šios jokiame serijiniame atomobilyje iki šiol netaikytos technologijos rezultatas – 381 AG ir 740 Nm prie 2000 aps./min. 0-100 km/h sprintas užtrunka 4,7 sek. – vos 0,3 sek. lėčiau nei tikrasis M5.
Tačiau įspūdingiausias skaičius – degalų suvartojimas. Keturiais ratais varomo M550d vidutinės degalų sąnaudos – 6,3 l/100 km. Juk tai mažiau nei dviženkliu AG skaičiumi besididžiuojantis trečios kartos „VW Golf“!
Tačiau pagrindinė šitos naujienos esmė – nuotraukos. BMW išplatino beveik šimtą ne studijoje darytų nuotraukų su natūraliu fonu, be debesies „Photoshop“ efektų – iš šių fotografijų atrinkome pusšimtį, vertų peržiūros.