Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

BMW meluoja apie savo pardavimus?

Panašu, kad BMW Jungtinių Amerikos Valstijų rinkoje sekasi ne taip jau gerai, kaip skelbė gamintojas. BMW ir „Mercedes-Benz“ karas nėra toks atkaklus, kaip buvo skelbiama.
BMW ženkliukas
BMW ženkliukas

Neatmetama galimybė, kad BMW, siekdami pagerinti savo pardavimų rezultatus, kad tik aplenktų „Mercedes-Benz“, nemažą skaičių automobilių pardavė ne itin sąžiningai. Norėdami pagerinti rezultatus, jie darė vienos dienos nuolaidas liepos 31-ąją. Pavyzdžiui, 528i modeliui buvo taikoma 7 tūkst. litų, o 7-serijos sedanui buvo taikomos net iki 19 tūkst. litų nuolaidos. Tačiau galutinis rezultatas toks, kad daug automobilių, kurie buvo skelbti kaip parduoti, vis dar stovi pardavėjų sandėliuose.

Taip pat buvo parduoti ir bandomiesiems važiavimams skirti automobiliai. Dirbtinai išpūtus pardavimus, liepos mėnesį BMW aplenkė savo didžiausią konkurentą „Mercedes-Benz“. Per liepą BMW pardavė 21,297 savo automobilius, tuo tarpu „Mercedes-Benz“ 1986 automobiliais mažiau. Tačiau jeigu pridėsime dar ir “Sprinter” autobusiukus, tuomet „Mercedes-Benz“ pardavimais lenktų BMW 217 automobilių

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos