Daugiau naujienų apie automobilius – rubrikoje Gazas.LT
Didieji automobilių gamintojai stengiasi išlaikyti lyderystę gamindami elektrifikuotus automobilius su vidaus degimo varikliais. Taip pat lygiagrečiai tobulina ir vandenilio kuro elementų technologijas.
Tačiau beveik visi didieji rinkos žaidėjai dabar kuria visiškai naujus elektromobilius, kurie keliuose pasirodys po poros metų.
BMW gerbėjai turės naują diskusijų objektą
Vienas jų – BMW pristatytas koncepcinis modelis „BMW Vision Neue Klasse“. Jo išvaizda, regis, visai nepanaši į ankstesnius BMW modelius. Jei iki šiol BMW gerbėjai diskutavo apie naujas BMW groteles, dabar ietis kryžiuos ne tik dėl jų. Nuo šiol inkstų formos groteles formuos modernūs šviesų pikseliai.
Apskritai, automobilis galės keisti savo skaitmeninį veidą, priklausomai nuo savininko biudžeto, t.y. pasirinkimų.
Šio koncepto bazė turėtų tapti BMW elektromobilių pagrindu nuo 2025-ųjų. „Tokiu būdu mes priartiname visą BMW prie naujos inovacijų ir tvarumo eros“, – sakė koncerno vadovas Oliveris Zipsė. Pasak jo, BMW šiemet tikisi padvigubinti elektromobilių pardavimus, jų dalį bendruose pardavimuose padidinti iki 15 procentų.
Tai naujos kartos EV architektūra, tad ši klasė nepriims į draugiją vidaus degimo variklių ar hibridų.
Ši „Neue Klasse“ matrica per ateinančius ketverius metus pristatys keturias skirtingo ilgio ratų bazes, kurios sudarys pagrindą daugumai BMW automobilių asortimento, pradedant nuo kuklios 1 serijos iki 3 serijos širdies ir baigiant galingu X7.
Jau šio dešimtmečio viduryje BMW elektromobilių vairuotojai galės mėgautis labai plačiu panoraminiu ekranu. BMW mano, kad fizinius mygtukus galima keisti valdymu balsu.
Neue Klasse turės pažangsnę bateriją. BMW teigia, kad elektromobilis bus efektyvesnis. Naujos kartos baterija varomo elektromobilio nuvažiuojamas atstumas turėtų būti 30 procentų didesnis nei šiandieninių elektrinių modelių.