Elektros energijos vartojimo efektyvumo siekimas paskatino Vokietijos automobilių pramonės gigantą BMW išrasti būdą, kaip važiavimo metu pagaminti dar daugiau elektros energijos, kuri būtų grąžinama į bateriją.
Vokiečiai jau užpatentavo būdą, kuriuo elektros energija bus gaminama pasitelkiant greičio mažinimo kalniukus ir kitus kelio nelygumus. Sukurta technologija „įdarbins“ amortizatorius. Jų vertikalus judėjimas generuos elektrą.
Tradiciškai automobilio ratų energija, kai jie rieda per nelygumus, yra sugeriama pakabos spyruoklinių elementų, o vėliau šią energiją kaip šilumą išsklaido amortizatoriai. Teigiama, kad elektra bus gaminama pasitelkiant generatorių blokus, kurie bus sujungti su pakabos mechanizmais.
Kol kas išsamesnė informacija apie tai, kada ši technologija pasirodys serijinėje gamyboje, dar neskelbiama, tačiau manoma, kad „įdarbinta“ pakaba pirmiausia bus montuojama į naująjį BMW „i7“ modelį.