Gamintoja pranešė 2021 metais užsidirbusi 12,5 mlrd. eurų (13,8 mlrd. JAV dolerių) grynojo pelno. Rodiklis daugiau nei tris kartus viršijo 3,9 mlrd. eurų pelną 2020 metais, kai prasidėjo koronaviruso pandemija.
Rekordinis rezultatas – tai „mūsų nuoseklios strategijos rezultatas – su tinkamais produktais tinkamu laiku,“ sakoma BMW generalinio direktoriaus Oliverio Zipse pranešime.
2021 metais BMW visame pasaulyje pristatė 8,4 proc. daugiau automobilių, palyginti su ankstesniais metais – iš viso daugiau nei 2,5 mln. vienetų. Tuo pačiu laikotarpiu Vokietijos vidaus automobilių rinka susitraukė 10,1 procento.
Kadangi automobilių pasiūla sumenko, rinka pakrypo prie prabangių „brangių modelių“, teigė BMW.
Taigi grupės veiklos marža – jos pelningumo matas, kurį atidžiai stebi analitikai – 2021 metais išaugo iki 10,3 proc., palyginti su 2,7 proc. 2020-aisiais.
Teigiama tendencija išliko is paskutinius tris praėjusių metų mėnesius, nepaisant padidėjusių pasiūlos kliūčių.
Grynasis pelnas 2021 metų ketvirtąjį ketvirtį, palyginti su analogišku 2020 metų laikotarpiu, išaugo 34 proc. iki 2,3 mlrd. eurų.
Visgi įveikusi tiekimo trūkumus ir baisiausius pandemijos padarinius, BMW, kaip ir kitos automobilių gamintojos, dabar susidurs su naujais iššūkiais, kuriuos kelia karas Ukrainoje.