Bendrovės pranešime teigiama, jog ikimokestinis pelnas šiais metais gali sumažėti daugiau kaip dešimtadaliu, o automobilių gamybos rentabilumas – iki 6 proc. nuo 8 proc. pernai.
„Mūsų pramonė sparčiai persitvarko. Nuolat aukštas pelningumo lygis yra gyvybiškai svarbus, norint ir toliau kontroliuoti permainas“, – sakė BMW finansų direktorius Nicolas Peteris.
Jis perspėjo, kad prognozės šiems metams gali būti dar labiau apkarpytos, jei padėtis blogės.
Atleidimai bent jau šiemet neplanuojami.
Tačiau BMW tikisi, kad jos prekės ženklų automobilių pardavimai šiemet padidės maždaug 1,1 procento.
Sąnaudų mažinimo planas skirtas kompensuoti prekybos ginčų poveikį bei precedento neturinčias išlaidas elektromobilių kūrimui.
Be to, BMW ketina praretinti dabartinį modelių asortimentą ir trečdaliu sumažinti naujų modelių kūrimo laikotarpius.
Atleidimai bent jau šiemet neplanuojami.
BMW akcijos kursas Frankfurto prie Maino biržoje trečiadienį krito 3,8 procento. Bendrovės kapitalizacija per pastaruosius 12 mėnesių sumenko 15 proc. iki kiek mažiau nei 50 mlrd. eurų.
2018-aisiais BMW grynasis pelnas sumažėjo 17 proc. iki 7,207 mlrd. eurų, pardavimų pajamoms smuktelėjus 0,8 proc. iki 97,48 mlrd. eurų.