Šis automobilis turi 748 arklio galias. Už nugaros jis paliko tokius „monstrus“ kaip „Aston Martin DBX“ su 707 arklio galiom, „Dodge Durango Hellcat“ su 720 arklio galių ir net „Ferrari Purosangue“ su 725 arklio galiomis.
Visi kiti tokie galingiausi automobiliai turi po mažiau nei 700 arklių po kapotu.
Iki šiol, galingiausi BMW visureigiai „BMW X5 M“ ir „BMW X6 M“ savo „Competition“ versijose turėjo po 625 arklio galias.
Hibridinė „Label Red“ versija turi tokią pačią hibridinę jėgainę su į pavarų dėžę įmontuotu beveik 200 arklio galių elektros varikliu.
Varomas tik elektra automobilis gali nuvažiuoti iki 83 km, taigi, labiau forsuotas tik benzininis agregatas. Tai – 8 cilindrų variklis su 2 turbinomis.
Tad jo galią, sąlyginai, nėra itin sunku pakelti, kad ir iki 1000 arklio galių, tik nuo to kenčia patikimumas ir ilgamžiškumas.
Tačiau, iš kitos pusės, vokiečiai supranta, kad su tokiu brangiu ir retu automobiliu, niekas nežada per metus nuvažiuoti po 100 tūkst. kilometrų.
Šių automobilių gamyba prasidės šių metų rugpjūtį ir jis kainuos apie 180 tūkst. eurų.
Iš pradžių bus pagaminta labai ribota serija – vos 500 tokių „monstrų“. Vėliau tai bus eilinė, pati ekstremaliausia „BMW XM“ versija ir jos gamybos ribojimų vokiečiai nenumato.