Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

BMW pristatė įrangą, kurios neturi net „Tesla“

Elektromobiliai turi savų ypatybių ir jais taip pat reikia kruopščiai rūpintis. Dažnai sakoma, kad su elektromobiliu gyventi lengviau, nei važinėti įprasta vidaus degimo variklį turinčia mašina. Tačiau situaciją galima pakeisti. BMW ką tik pristatė tokią įrangą, kurios „Tesla“ artimiausioje savo ateityje net nemato.
BMW belaidžio krovimo įranga
BMW belaidžio krovimo įranga / Gamintojo nuotr.

BMW pristatė pirmąjį garsios markės belaidį įkroviklį automobilių pramonėje. Tokios įrangos nesiūlo nei „Audi“, nei „Mercedes-Benz“, nei „Tesla“. Kiti gamintojai trypčioja vietoje, manydami, kad belaidžio įkrovimo stotelėms įrengti reikia nemažai pastangų. Tačiau BMW sukūrė labai paprastą įrenginį, kuris iš esmės tėra didesnė belaidžių įkrovimo stotelių telefonams versija.

Pirmiausia belaidžio įkrovimo stotelės siūlomos „530e iPerformance“ hibridiniam sedanui, kuris jau iš gamyklos gali išriedėti su belaidžio įkrovimo įranga. Vėliau tokios galimybės bus suteiktos visiems BMW hibridiniams ir elektriniams automobiliams. Žinoma, tai – patogumo įranga. Stotelę vairuotojai galės palikti tiesiog garažuose ar kieme. Kaskart sugrįžę jie galės pastatyti automobilį į tą pačią vietą (pats automobilis pasakys, kokia padėtis yra teisingiausia), o ryte išvažiuos neatjunginėdami ir nevyniodami jokių laidų.

„Scanpix“ nuotr./Oslo mieste karaliauja elektromobiliai
„Scanpix“ nuotr./Oslo mieste karaliauja elektromobiliai

„Tesla“ automobiliai tokios galimybės neturi, gamintojas kol kas dar net nekalba apie tokios įrangos gamybą. Visgi „Tesla“ automobilių vairuotojai dažnai įsigyja trečiųjų šalių belaidžio įkrovimo įrangą. Ekspertai ragina įsitikinti saugumu, tačiau vairuotojai džiaugiasi tokia galimybe patogiai be jokių laidų įkrauti automobilį. Galima net pamiršti, kad jis apskritai būna įkraunamas – juk jį tereikia pastatyti įprastoje vietoje. Vietoj belaidžio įkrovimo stotelių „Tesla“ nori sukurti automatinį prijungimo įrenginį, kuris pats surastų automobilio įkrovimo lizdą ir prisijungtų be jokio žmogaus įsikišimo.

Tačiau kodėl „Tesla“ nesiima tokio projekto? Na, „Tesla“ ir taip yra užsiėmusi, o ta robotinė ranka, automatiškai prisijungianti prie įkrovimo lizdo, iš tiesų turi privalumų. Įprastas laidinis įkroviklis veikia 90 proc. efektyvumu, BMW belaidžio įkrovimo stotelė – 85 proc. aktyvumu. Skirtumas yra nemažas, o ir įkrovimo kaina šokteli į viršų. Tačiau taip pat neaišku, ar egzistuoja paklausa tokiai įrangai.

Belaidžio įkrovimo stotelė kainuoja maždaug 2300 eurų. Dar 890 eurų kainuos varnelė papildomos įrangos blanke, kuria išreikšite pageidavimą, kad jūsų „530e iPerformance“ turėtų belaidžio įkrovimo funkciją. Ar tas papildomas patogumas yra vertas tokių pinigų? Juk prijungti laidą užtrunka vos akimirką. Tačiau neapsigaukite – BMW stoteles tikrai kas nors pirks. Laukiama šios įrangos pasirodymo Kinijoje, kur beveik neabejojama, kad ji bus labai populiari.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?