Dėl savo veiklos specifiškumo hibridinė pavara užtikrina greitą ir tikslų galios paskirstymą tarp abiejų ašių, taip suteikiant vairuotojui daugiau automobilio valdymo pasitikėjimo ir dinamikos malonumo.
Abiejų automobilių vidutinės degalų sąnaudos siekia 1,9-2,1 litro 100 kilometrų, o CO2 emisija – nuo 43 iki 48 gramų kilometrui. Bendras „BMW X1 xDrive25e“ energijos suvartojimas yra nuo 13,8 iki 14,3 kWh 100 kilometrų, atitinkamai „BMW X2 xDrive25e“ – nuo 13,7 iki 14,2 ikWh 100 kilometrų.
Daugiau lankstumo ir efektyvumo
Automobiliuose naudojamą hibridinę pavaros sistemą sudaro 1,5 litro 3 cilindrų benzininis variklis su „BMW TwinPower Turbo“ technologija ir specialiai šiam modeliui sukurta elektrinė pavara, paimta iš BMW grupėje naudojamos modulinės sistemos „eDrive“.
Benzininis variklis išvysto didžiausią 92 kW/125 AG galią ir 220 Nm maksimalų sukimo momentą. Vidaus degimo variklio galia priekiniams ratams perduodama per 6 laipsnių „Steptronic“ transmisiją. Elektrinis variklis generuoja 70 kW/95 AG galią, kuri per nuolatinės pakopos transmisiją 165 Nm sukimo momentą perduoda galiniams ratams. Tokio veikimo hibridinė visų ratų pavara abiems modeliams suteikia tiek aukšto lygio pravažumą, tiek ir geresnes valdymo savybes.
Bendra kiekvieno automobilio galia – 160 kW/220 AG, o pasiekiamas didžiausias sukimo momentas – 385 Nm. Naujasis „BMW X1 xDrive25e“ nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 6,9 sekundės, o „BMW X2 xDrive25e“ nuo 0 iki 100 km/val. pagreitėja per 6,8 sekundės.
Didžiausias naujojo „BMW X1 xDrive25e“ greitis siekia 193 km/val., o naujasis „BMW X2 xDrive25e“ išvysto maksimalų 195 km/val. greitį. Bet kada pasitelkiamas elektros galios rezervas abiejuose modeliuose užtikrina lankstesnį automobilių elgesį ir efektyvesnius lenkimo manevrus užmiesčio keliuose.
Be to, galinius ratus varantis elektros variklis, galintis akimirksniu pasiekti maksimalų sukimo momentą, leidžia vairuotojui ypatingai greitai adaptuotis prie besikeičiančių vairavimo sąlygų. O virš galinės ašies pozicionuojama elektros jėgainė padeda harmoningai subalansuoti naujųjų „BMW X1 xDrive25e“ ir „BMW X2 xDrive25e“ svorio paskirstymą.
Intelektuali pavara
Abiejuose modeliuose montuojami 10 kWh talpos naujausios kartos ličio jonų akumuliatoriai, kurie leidžia viena įkrova „BMW X1 xDrive25e“ įveikti nuo 55 iki 57 kilometrų, o „BMW X2 xDrive25e“ – nuo 54 iki 57 kilometrų. Tuščius aukštos įtampos akumuliatorius iš įprasto buitinio tinklo galima visiškai įkrauti maždaug per penkias valandas. Naudojant buitinę greitesnio krovimo stotelę „BMW i Wallbox“, akumuliatoriai nuo 0 iki 100 proc. įkraunami per maždaug 3 val.
Aukštos įtampos akumuliatoriai abiejuose modeliuose komponuojami po galinėmis sėdynėmis, taip ne tik lemiant žemesnį svorio centrą ir dėl to geresnes valdymo savybes, bet ir minimaliai apkarpant bagažo pervežimo galimybes – naujajame „BMW X1 xDrive25e“ bagažinės talpa yra 450 litrų, o nulenkus galinės sėdynės atlošus ji išauga iki 1470 litrų.
Norint aktyvuoti važiavimą elektros režimu, vairuotojams tereikia paspausti „eDrive“ mygtuką centrinėje konsolėje, o pasirinkus automatinę parinktį intelektuali pavaros sistema pati nustato tinkamiausią važiavimo situacijai energijos šaltinį. Dar didesnį važiavimo efektyvumą pavaros elektronikai leidžia užtikrinti navigacijos sistemos duomenų naudojimas, leidžiantis analizuoti informaciją apie pasirinktą maršrutą ir nustatyti energijos poreikį konkrečiose vietose.
Maksimaliam elektrinės pavaros išnaudojimui numatytas „MAX eDrive“ važiavimo režimas, kuriuo abu automobiliai gali pasiekti 135 km/val. greitį. Vairuotojui norint išsaugoti kaip galima labiau įkrautą aukštos įtampos akumuliatorių tereikia pasirinkti „Save Battery“ parinktį, aktyvuojančią aukščiausio lygio energijos rekuperacijos režimą. Tokiu būdu galima, pavyzdžiui, keliaujant užmiestyje taupyti akumuliatoriuje kaupiamą energiją, kurią vėliau išnaudoti mieste važiuojant vien elektros režimu.
Tiek „BMW X1 xDrive25e“, tiek „BMW X2 xDrive25e“ vairuotojas gali naudotis „COMFORT“, „SPORT“ ir „ECO PRO“ važiavimo režimais, atitinkamai reguliuojančias pavaros, pakabos ir komforto sistemų parinktis.
Abiejuose automobiliuose standartinėje įrangoje montuojama akustinė pėsčiųjų apsauga. Važiuojant elektriniu režimu mažesniu nei 30 km/val. greičiu skleidžiamas su niekuo nesupainiojamas garsas, specialiai sukurtas elektrifikuotiems BMW modeliams, kad kiti eismo dalyviai girdėtų tyliai artėjantį automobilį.
Tarp kitos standartinės abiejų modelių įrangos – 17 colių skersmens lengvojo lydinio ratlankiai ir dviejų zonų automatinis oro kondicionierius, o automobilio saloną papildomai karštą dieną galima atvėsinti savo išmaniajame telefone naudojant „BMW Connected“ programėlę. „BMW X1 xDrive25e“ taip pat siūlomas „Sport Line“, „xLine“ ir „M Sport“ įrangos lygio, o naująjį „BMW X2 xDrive25e“ galima rinktis „Advantage“, „Advantage Plus“, „M Sport“ ar „M Sport X“ komplektacijų.
Šių modelių gamybos pradžia numatyta kovo mėnesį. Oficialaus BMW atstovo „Krasta Auto“ salonuose „BMW X1 xDrive25e“ kainuos nuo 47 990 Eur su PVM.
Reikšmingas papildymas
Abi naujienos svarbios BMW išplečiant kompanijos produktų portfelį ir greta efektyvių benzininių bei dyzelinių variklių siūlant elektrifikuotus modelius, kurių baterijų resurso pakanka daugumai kasdienių kelionių po miestą.
Šie visureigiai papildė šiuo metu BMW grupės siūlomų elektrifikuotų X3, X5, taip pat 2, 3, 5 ir 7 serijų modelių bei „MINI Cooper SE Countryman“ gretas, o netolimoje ateityje pasirodys dar keturi BMW visureigiai su hibridine pavara.
BMW grupė planuoja, kad šiemet ketvirtadalis Europoje parduodamų jos transporto priemonių turės pavarą su elektros jėgaine. Iki 2025 m. šis skaičius turi pasiekti 33 proc., o 2030-aisiais – 50 proc. Per artimiausius trejus metus BMW grupė planuoja išplėsti savo elektrifikuotų modelių gamą iki 25.