„Pirmą kartą visos automobilio funkcijos gali būti kontroliuojamos be fizinio kontakto su medžiagomis“, – rašoma BMW pranešime spaudai.
Pirmą kartą judesiais valdomi įrengimai BMW modelyje buvo įmontuoti 2015-aisiais. Tuomet pasirodžiusiame 7-os serijos BMW sedane garso sistemą bei kelias kitas funkcijas buvo galima reguliuoti pirštų judesiais ore. „HoloActive Touch“ yra šios sistemos pratęsimas.
Gamintojas neatskleidžia vieno dalyko – grįžtamojo ryšio. Jeigu lietimui jautriame ekrane pažymima kokia funkcija, jis suvibruoja arba supypsi, parodydamas, kad funkcija buvo pasirinkta. Kokį grįžtamojo ryšio sprendimą pasirinks BMW savo judesių technologijai, dar neatskleidžiama.
BMW savotiškai „peršoks“ lietimui jautrių ekranų laikotarpį. Dar prieš dešimt metų visi automobilių gamintojai naudojo įvairiausius multimedijos valdymo įrankius, o šiais laikais daugelis pasikliauja lietimui jautriais ekranais. Išskyrus kelis gamintojus, tarp kurių – ir BMW.
CES parodoje taip pat turėtų būti atskleista, kokie BMW modeliai pirmieji sulauks naujosios technologijos.