Būtent taip automobilių gerbėjų pastabumą nusprendė patikrinti automobilių gamintojas BMW, pristatydamas savo naują kompaktinės klasės automobilį „BMW M2 Coupe“. Vos 45 sekundžių trukmės klipe žiūrovas turi įdėmiai stebėti vikrius ir itin techniškus profesionalių vairuotoju manevrus kelio tiesiojoje. Patikėkite, išlaikyti dėmesį ant vieno iš penkių identiškų ir sparčiai judančių automobilių nėra tokia paprasta užduotis.
Savo pastabumą pirmiausia galite pasitikrinti žemiau esančiame vaizdo siužete.
Jei nepavyko teisingai įvardyti Gigi automobilio, galima išbandyti savo jėgas žiūrint 360 laipsnių vaizdo siužetą.
Ar pavyko teisingai įvardyti automobilį, kuriame sėdi G.Hadid, galite pasitikrinti paspaudę čia.
Šį reklaminį klipą sukūrė režisierius Marcas Forsteris, režisavęs tokius filmus kaip „Pasaulio karas Z“ ir „Paguodos kvantas“. Šis klipas yra reklaminės BMW kampanijos „Eyes on Gigi“ dalis. Pasirodęs prieš kelias dienas, „Youtube“ svetainėje jis jau spėjo sulaukti daugiau kaip 3 mln. peržiūrų.
Neseniai debiutavęs sportinis automobilis „BMW M2 Coupe“ turi naujai koncerno sukurtą 3 litrų darbinio tūrio šešių cilindrų variklį su „M TwinPower Turbo“ technologija. Maksimali variklio išvystoma galia siekia 272 kW (370 AG). Nuo 0 iki 100 km/val. greičio jis pajėgus įsibėgėti per 4,3 sekundės, maksimalus išvystomas greitis yra elektroniškai apribotas iki 250 km/val.