„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

BMW ruošia staigmeną gerbėjams – pristatys superautomobilį

„McLaren 570S“, „Porsche 911 Turbo S“ ir „Audi R8“ ateityje turės naują konkurentą, su kuriuo reikės susitaikyti. BMW nusprendė, kad markei trūksta superautomobilio. Tačiau jis bus kitoks nei ką tik išvardinti konkurentai.
„BMW i8“
„BMW i8“ / Scanpix nuotr.

Žinoma, kad jis bus kitoks – „McLaren 570S“, „Porsche 911 Turbo S“ ir „Audi R8“ yra labai skirtingi automobiliai. 570S yra labai greitas, tačiau stipriai kompiuteriais pasikliaujantis lengvas superautomobilis. „911 Turbo S“ yra agresyvus, bet preciziškas ir visais ratais varomas automobilis su varikliu gale.

R8 taip pat yra superautomobilis, tačiau jis turi didelį V10 atmosferinį variklį, todėl yra šiek tiek lėtesnis už kitus (ir geresnis, jei jums svarbi mūsų nuomonė – V10 be turbinos yra geriau už V8 su turbina).

Scanpix nuotr./„McLaren 570S“
Scanpix nuotr./„McLaren 570S“

Superautomobilį turi ir „Mercedes-Benz“ – AMG-GT automobilis turi kelias labai greitas ir net riboto tiražo versijas. Tuo tarpu BMW turi hibridinį sportinį automobilį „i8“ ir naują 8 serijos GT. Daug kas pasakytų, kad BMW ir nereikia superautomobilio, nes ši markė turi labai daug sportiškų modelių. Tačiau BMW taip nemano.

BMW superautomobilis pasirodys 2023 metais. Jis greičiausiai pakeis „i8“ ir naudos tą pačią anglies pluošto architektūrą. Tačiau naujasis modelis bus didesnis ir greitesnis. 3 cilindrų variklį, sutinkamą „i8“, greičiausiai pakeis V6 agregatas, kuriam padės keli elektros varikliai.

Prognozuojama, kad naujasis BMW superautomobilis išvystytų daugiau nei 710 AG – beveik dvigubai daugiau nei „i8“ ir šiek tiek daugiau nei būsimas M8. Kaina turėtų prasidėti ties maždaug 170 tūkstančių eurų.

BMW sieks, kad naujasis elektrinis superautomobilis būtų kiek įmanoma lengvesnis, o elektros varikliai labiausiai prisidėtų prie vairavimo malonumo. Taip pat teigiama, kad nuo 2021 metų visos BMW platformos turės hibridinės ir elektrinės jėgainių galimybes.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Hibridinis BMW i8 parodytas Lietuvoje
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Hibridinis BMW i8 parodytas Lietuvoje

Tai reiškia, kad bent jau teoriškai visa BMW gama, įskaitant M divizijos automobilius, galės turėti elektrines, hibridines ir benzinines versijas. Tai markei suteiks lankstumo – elektrinius limuzinus labiausiai pirks kinai, o vakariečiai rinksis hibridines versijas.

Ir BMW tikrai neišprotėjo skelbdama tokius planus. Mat po 2020 metų daugelis superautomobilių gamintojų, įskaitant „McLaren“ ir „Ferrari“, kurs hibridinius automobilius. Neelektrifikuotų automobilių era baigiasi. BMW tiesiog nori būti šio proceso priešakyje, kad galėtų atsiriekti ir superautomobilių rinkos dalį.

Juk tokiems gamintojams kaip „McLaren“ ir „Ferrari“ tarsi priklauso superautomobilio statusas. Būtent su šių markių automobiliais lyginami visos kitos sportiškos mašinos. BMW nori tapti hibridinio superautomobilio etalonu – elektrifikacija matoma tarsi naujų durų atvėrimas ir BMW to nepražiopsos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs