„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

BMW savo automobilių salonuose naudos papildytos realybės technologiją

BMW klientai nuo ketvirtadienio tam tikruose kompanijos salonuose galės „apžiūrėti“ jos gaminamus hibridinius ir elektrinius „BMWi“ automobilius naudodamiesi papildytos realybės technologija, pranešė kompanija.
BMW
BMW / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 1 BMW

Naudodamiesi išmaniuoju telefonu potencialius pirkėjai galės apžiūrėti virtualų automobilį, tarsi jis realiai stovi prieš juos. Tokia galimybė automobilių salonų lankytojams bus suteikta pirmą kartą pasaulyje.

„Tokiose situacijose, kai norimo produkto vietoje nėra, ši vizualizacija bus puiki alternatyva“, – sakė „BMW Group Italia“ prezidentas Andrea Castronovo.

Telefonai su „Google“ sukurta „Tango“ technologija sukurs realaus dydžio automobilio 3D atvaizdą. Vartotojai galės atidaryti tokio automobilio duris, įjungti žibintus, keisti interjero ir eksterjero spalvą tiesiog paspausdami mygtuką.

Iš pradžių šis bandomasis projektas bus vykdomas atrinktuose salonuose vienuolikoje didžiausių kompanijų rinkų, įskaitant Didžiąją Britaniją, Kiniją, Vokietiją, Italiją, Japoniją ir JAV. O vėliau BMW planuoja pradėti platinti šią programėlę per „Google Play“ ir leisti vartotojams ja naudotis bet kurioje šalyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs