BMW X5 šiuo atveju yra konservatyvus, kaip kostiumas ir dinamiškas, kaip sportbačiai su juostelėmis. Manot nedera? Tik ne automobilyje. BMW tai puikai pavyko. Kultinis X5 yra kokybiškas SUV, ypač su 3,0 dyzelniniu varikliu, kurio konstrukcija labai patvari. Iš benzininių vertėtų rinktis 4,4l V8.
Važiavimas su X5 nevargina. Sėdynės patogios, o vidaus apdailos medžiagos kokybiškos. Kaip naujos atrodo net po 150 000 km. Viduj elegantiška ir konservatyvu.
BMW X5 vargina smulkios problemos. Salono elektronika genda, stabdžiai nepatvarūs, parkavimo davikliai genda, girgžda plastmasės, pusašiai tarnauja neilgai. Didesnių problemų X5 nekelia. Todėl tiems, kas ieško prabangaus SUV – teks susitaikyti su smulkiais X5 kaprizais.
„Lexus“ požiūris į SUV kitoks. Išorė stilingesnė, vidus šiltesnis. Jokio diskretiškumo. Malonu ir jauku. Salono medžiagos neatrodo tokios prabangios, kaip X5, tačiau yra patvarios ir nesusidėvinčios. Salone malonu važiuoti, nes niekas nebarška, gera garso izoliacija.
3,3l variklis, kuris išvysto 230Ag vartoja kuro tiek pat, kiek ir 3,0l benzininis BMW variklis. „Lexus“ varikliai vangesni, jų sukimo momentas ne toks įspūdingas. Tačiau būdamas lengvesnis 100km/h greitį jis pasiekia greičiau. Kuro sąnaudos vienodos – 12l/100km. Vienintelis rimtas trūkumas – „Lexus“ neturi dyzelinės „širdutės“. Tai kaip važiuoti pigiau? Tam yra versija su raidele H, kas reiškia „hybrid“. Taip, jau tada „Lexus“ turėjo RX su hibridine pavara. Vidutinės hibrido kuro sąnaudos – 8l/100km. Tai nėra daug. Panašiai suvartoja ir dyzelinis BMW.
Rimtas trūkumas „Lexus“ yra atsparumas korozijai. Nepaslaptis, jog porą lietuviškų žiemų ir chemija, kuri barstoma keliuose iššaukia kėbulo koroziją. „Rudasis maras“ iš pradžių atakuoja vidines ertmes, tada persimeta į slenksčius. Norint to išvengti reikia susirūpint papildoma apsauga.
„Lexus“ ir BMW yra didmiesčio automobiliai, kurie šiais laikais tampa vis madingesni. Stilistiškai labai skirtingi, todėl kiekvienam pagal savo skonį rinktis. BMW maloniau vairuoti, nes jis turi sportiškų ambicijų. „Lexus“ yra ramesniam važinėjimui. Gerai bent tiek, jog jo patikimumas yra pavydėtinas net vokiečiams.