Naujasis BMW modelis – dar didesnis už X5 visureigį. Iš pirmo žvilgsnio panašu, kad pagal dydį jis žengia į „Cadillac Escalade“ lygą ir turėtų patikti stambiems JAV verslininkams bei Lietuvos ūkininkams.
Dizaineriai nepagailėjo vietos dideliems ratlankiams bei panoraminiam stogui, kurio ilgis turbūt didesnis nei visas pirmos serijos BMW. Interjeras atrodo kur kas prabangiau ir subtiliau. BMW prižadėjo paviešinti modelio detales rugsėjo 8-ąją, tačiau jau dabar matomi dviejų tonų odiniai sėdynių apmušalai, medžio apdaila ir daug šviesių akcentų.
Vairuotojas matys ne tradicinį mechaninį, o elektroninį spidometrą. Vairas taip pat kitoks ir neįprastai futuristinis tokiam gamintojui kaip BMW.
BMW taip pat sufleruoja, kad X7 yra „plug-in“ hibridas, nes turi įkrovimo lizdą priekyje. Manoma, kad jis turės tą pačią jėgainę kaip ir „740e iPerformance“ modelis: keturių cilindrų variklį su turbokompresoriumi ir elektrinį motorą su 9,2 kWh baterija.
JAV žurnalistai užsimena, kad tai ne šiaip koncepcija – jo laukia ir serijinė gamyba. Jis greičiausiai turėtų 3,0 l variklį su dviem turbinomis (335 AG), 4,4 l su dviem turbinomis (445 AG) bei „xDrive 40d“ modifikacija su 320 AG.