Europos automobilių pramonės tiekėjus vienijanti asociacija CLEPA skaičiuoja, kad Europos planas atsisakyti teršiančių variklių gali palikti pusę milijono žmonių be darbo. Taip yra dėl to, kad elektros variklių gamyba yra labiau automatizuota. Be to, elektros varikliai, priešingai nei vidaus degimo, neturi charakterio. Taigi, juos drąsiai galima importuoti iš paties pigiausio tiekėjo kituose regionuose. Perėjimas prie elektromobilių turėtų sukurti 226 tūkstančius darbo vietų, tačiau galiausiai darbo neteks daugiau nei dvigubai tiek.
„Bosch“ yra vienas iš didžiausių automobilių detalių gamintojų, todėl tokios naujienos šiai kompanijai yra itin aktualios. Sunkiai rastumėte modernų automobilį, kuriame nebūtų „Bosch“ komponentų. Buvęs „Bosch“ vadovas Volkmaras Denneris sakė, kad norėtų paskatinti Europos Sąjungą pergalvoti šią politiką, kad darbai būtų išsaugoti. Tačiau dabartinė „Bosch“ galva Stefanas Hartungas žurnalistams sakė, kad kompanija remia ES politiką be jokių išlygų.
2021 metais „Bosch“ apyvarta peržengė priešpandeminį lygį, nepaisant to, kad lustų krizė, pandemija ir medžiagų tiekimo sutrikimai vis dar yra aktualios problemos. „Bosch“ finansinę sėkmę daugiausia nulėmė augantys elektromobilių pardavimai, kurie, neabejotina, ir toliau didės.
Taigi, „Bosch“ investuos į savo 400 tūkstančių žmonių komandą. Per pastaruosius metus jų mokymams jau buvo skirtas milijardas eurų, per artimiausią penkmetį bus skirta panaši suma. Investicijos į jų persiorientavimą prie naujos rinkos nėra baigtinės – jų reikės ir daugiau. Tačiau tai būtina siekiant prisitaikyti prie besikeičiančių rinkos sąlygų.