Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Brangi „Mazda“, RX-7 projektas lentynoje renka dulkes – greičiau jį realizuokite!

Šiuo metu kitoje pasaulio pusėje, Japonijoje, Hirosimos mieste grupelė „Mazda“ inžinierių bei dizainerių pluša prie naujos kartos rotorinio variklio. Vienas kompanijos vadovų Nobuhiro Yamamoto prasitarė, kad japonų planas – 2017-aisiais parodyti naujos kartos RX-7.
„Mazda RX-7“
„Mazda RX-7“ / Gamintojo nuotr.
Temos: 2 Dulkės Mazda

Trečiosios kartos (FD3S) RX-7 gamyba buvo nutraukta 2002-aisiais. Praėjus vienuolikai metų naujos kartos rotorinio „Mazda“ automobilio turėsime laukti dar bent ketverius metus. Žinant, kad automobilių pramonėje mašinos bei technologijos tobulėja šviesos greičiu, ketveri metai yra lyg amžinybė.

Po paskutinių RX-7 modelių „Mazda“ pristatė kiek modernesnį sportinį automobilį su 1,3 litro dviejų rotorių varikliu – RX-8. Tačiau paskutiniai tokie ketverių durų egzemplioriai iš „Mazda“ gamyklų išriedėjo prieš dvejus metus.

Gamintojo nuotr./Mazda RX-7
Gamintojo nuotr./„Mazda RX-7“

„Toyota“ kartu su „Subaru“ nusprendė nelaukti, kada pramonėje ir vėl atgis entuziastiški automobiliai ir konkurentų nelaukdami jie pristatė tai, ko pasaulis ilgai laukė: GT86 bei BRZ dvynukus.

„Lexus“ prieš kelerius metus taip pat privertė išsižioti net ir superautomobilių gamintojus, pristatę technologijų šedevrą, pavadinimu LFA. Šių mašinų per dvejus metus buvo pagaminta vos pusė tūkstančio, tačiau panašu, kad „Lexus“ kompanija ruošia naują kupė modelį, kuris bus gerokai pigesnis už apie 1 mln. Lt vertės LFA.

„Honda“ taip pat prisiminė senus laikus ir į projektavimo lentas sugrąžino legendinį NSX. Naujausias prototipas bus pristatytas šių metų Ženevos automobilių parodoje.

„Mazda“ tokiomis naujienomis pasigirti negali – tikriausiai teks laukti paskutiniojo šio dešimtmečio ketvirčio. Vienintelė paguoda – neseniai pasaulį apskriejusi žinia, kad „Mazda“ valdžia sukirto rankomis su „Alfa Romeo“. Jie bendromis jėgomis per kelis artimiausius metus turėtų pristatyti naujos kartos MX-5.

Legendinis „Mazda 787B“ yra vienintelis japoniškas automobilis, nugalėjęs 24 valandų Le Mano lenktynėse. 1991-aisiais šis bolidas su atmosferiniu 4 rotorių varikliu po ilgos bei atkaklios kovos išplėšė pergalę.

Gamintojo nuotr./Mazda 787B
Gamintojo nuotr./„Mazda 787B“

Žinant turtingą šio gamintojo rotorinių variklių istoriją, būtų gaila, jeigu japonai RX-7 projektą atidėtų dar vėlesniam laikui. Juk rotorinių variklių vieta – ne muziejiniuose „Mazda“ eksponatuose, o po serijinių automobilių kapotais.

Gamintojo nuotr./Mazda rotorinis variklis
Gamintojo nuotr./„Mazda“ rotorinis variklis

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?