Nuo „pigiausio“ superautomobilio, esančio dešimtoje vietoje, iki brangiausio. Pagal Thesupercars.org.
10. „Saleen S7 Twin Turbo“. Pirmasis „tikras“ amerikietiškas superautomobilis, esantis ir greičiausių pasaulio modelių sąraše – ten jis užima ketvirtąją vietą.
Variklis: 7 l V8, dviejų turbinų, 750 AG.
Maksimalus greitis: 398 km/val.
Įsibėgėjimas iki 100 km/val.: 3,2 sek.
Kaina: 1,416 mln. litų.
Gamintojo nuotr./10. „Saleen S7 Twin Turbo“ |
9. „Ascari A10“. Grynakraujis britas, kurio yra pagaminta 50 vienetų.
Variklis: 5 l V8, 625 AG.
Maksimalus greitis: 345 km/val.
Įsibegėjimas iki 100 km/val.: 2,8 sek.
Kaina:1,658 mln. litų.
Gamintojo nuotr./9. „Ascari A10“ |
8. „SSC Ultimate Aero“. Septintas pagal kainą automobilis yra trečias pagal greitį! Daugiau nei dvigubai pigesnis už paprastą „Bugatti Veyron“, šis superautomobilis gali su juo varžytis ne vienoje kategorijoje.
Variklis: 6,3 l V8, dviejų turbinų. 1287 AG.
Maksimalus greitis: 412 km/val.
Įsibėgėjimas iki 100 km/val.: 2,7 sek.
Kaina: 1,669 mln. litų
Gamintojo nuotr./8. „SSC Ultimate Aero“ |
7. „Pagani Zonda C12 F“. „Pagani“ – gana nedidelė gamykla Italijoje, sukūrusi vos kelis automobilius. Tačiau net du jų kūriniai yra brangiausių automobilių „Top10“.
Variklis: 7,3 l V12, 594 AG
Maksimalus greitis: 345 km/val.
Įsibėgėjimas 0-100 km/val.: 3,5 sek.
Kaina: 1,702 mln. litų.
Gamintojo nuotr./7. „Pagani Zonda C12 F“ |
6. „Ferrari Enzo“. Vienas sėkmingiausių kada sukonstruotų superautomobilių pasaulyje. Viso buvo pagaminta vos 400 vienetų „Enzo“.
Variklis: 6 l V12, 651 AG.
Maksimalus greitis: 348 km/val.
Įsibėgėjimas iki 100 km/val.: 3,4 sek.
Kaina: 1,709 mln. litų.
Gamintojo nuotr./6. „Ferrari Enzo“ |
5. „McLaren F1“. Nepaisant to, kad jis gaminamas jau nuo 1994 metų, jis vis dar yra vienas greičiausių ir brangiausių automobilių pasaulyje.
Variklis: 6,1 l V12, 627 AG.
Maksimalus greitis: 385 km/val.
Įsibėgėjimas iki 100 km/val.: 3,2 sek.
Kaina: 2,474 mln. litų.
Gamintojo nuotr./5. „McLaren F1“ |
3-4. „Koenigsegg Agera R“. Kai kurie pasaulio serijinių automobilių greičio rekordai priklauso šiam modeliui – pavyzdžiui, sprinto ir stabdymo bandymas 0-300-0 km/val.
Variklis: 5 l V8, dviejų turbinų, 1100 AG.
Maksimalus greitis: 442 km/val. (oficialiai nepatvirtintas).
Įsibėgėjimas iki 100 km/val.: 2,9 sek.
Kaina: 4,082 mln. litų.
Gamintojo nuotr./3-4. „Koenigsegg Agera R“ |
3-4. „Lamborghini Reventon“. Pats galingiausias ir brangiausias kada nors sukurtas „Lamborghini“. Viso „Reventon“ pagaminta vos 20 vienetų.
Variklis: 6,5 l V12, 650 AG.
Maksimalus greitis: 338 km/val.
Įsibėgėjimas iki 100 km/val.: 3,3 sek.
Kaina: 4,082 mln. litų.
Gamintojo nuotr./3-4. „Lamborghini Reventon“ |
2. „Pagani Zonda Clinque Roadster“. Vienas egzotiškiausių ir rečiausių superautomobilių pasaulyje.
Variklis: 7,3 l V12, 678 AG.
Maksimalus greitis: 348 km/val.
Įsibėgėjimas iki 100 km/val.: 3,4 sek.
Kaina: 4,720 mln. litų.
Gamintojo nuotr./2. „Pagani Zonda Clinque Roadster“ |
1. „Bugatti Veyron Super Sport“. Pats brangiausias ir oficialiai pats greičiausias automobilis pasaulyje. Jis – galingesnė savo brolio „Bugatti Veyron“ versija (pastarojo kaina – 2,726 mln. litų).
Variklis: 8 l W16, keturių turbinų, 1184 AG.
Maksimalus greitis: 431 km/val.
Įsibėgėjimas iki 100 km/val.: 2,5 sek.
Kaina: 6,123 mln. litų.
Gamintojo nuotr./1. „Bugatti Veyron Super Sport“ |