10. „Koenigsegg Regera“ – 1,9 mln. dolerių
Įžūlus „Koenigsegg Regera“ hibridas visgi tapo serijiniu. Tai biturbo V8 5,0 litrų darbino tūrio 1100 AG variklis, papildytas trimis elektros motorais – du ant galinės ašies ir vienas ant alkūninio veleno. 800 voltų baterijų komplektas sveria vos 90 kg. Bendra „Regera“ galia – 1500 AG, tad kelyje automobilis turi ką parodyti: 100 km/val. – per 2,8 s, du šimtai – per 6,6 s, iki 300 km/val. – per 10,9 s, o 400 km/val. greičio teks luktelėti 20 sekundžių, bet tikrai nenuobodžiausite.
9. „Ferrari LaFerrari Aperta“ – 2,2 mln. dolerių
„Ferrari LaFerrari Aperta“ – irgi hibridinė jėgainė, bendra galia – 963 AG 6,2 litrų V12 variklio, talpinančio 800 „arklių“, ir elektrinio 163 AG galią žaboja 7 diapazonų robotizuota transmisija.
Iš vietos iki šimto „LaFerrari Aperta“ įsibėgėja kiek greičiau nei per tris sekundes, nuo 0 iki 200 km/val. – 7,1 s, o maksimalus greitis – iki 350 kilometrų per valandą.
8. „McLaren P1 GTR“ – 2,59 mln. dolerių
„McLaren P1 GTR“ turi 1000 AG hibridinę jėgainę (3,8 litrų V8 twin-turbo išvysto 800 AG, o elektros motoras iki apvalaus skaičiaus prideda dar 200 AG).
7. „Bugatti Chiron“ – 2,6 mln. dolerių
Kitaip nei pagrindiniai konkurentai („McLaren P1“, „LaFerrari“ ir „Porsche 918“), šis automobilis naudoja tik įprastinius degalus. Variklis – 8 litrų V16, transmisija – 7 pakopų su dviem sankabomis. „Chiron“ galia – 1500 AG. Važiuodamas maksimaliu greičiu, „Chiron“ 100 litrų baką išsrebia per 9 minutes („Veyron“ – per 12 minučių). Maksimalus greitis apribotas iki 420 km/val., 5 km/val. daugiau nei „Bugatti Veyron“.
„Bugatti Chiron“ iki 100 km/val. įsibėgėja per 2,5 s, iki 200 km/val. – per 6,5, o iki 300 km/val. – per 13,6 s.
6. „Pagani Huayra BC“ – 2,8 mln. dolerių
Dviduris „Pagani Huayra BC“ turi 6 litrų V12 variklį iš „Mercedes-AMG“, suteikiantį 799,4 AG. „Huayra BC“ sumontuota naujos kartos septynių pakopų robotizuota pavarų dėžė. Ji 40 proc. lengvesnė ir pavaras perjungia dvigubai greičiau (per 75 ms). Maksimalus greitis – 370 km/val. Iki 100 km/val. įsibėgėja per 2,7 s.
5. „Ferrari Pininfarina Sergio“ – 3 mln. dolerių
Pininfarina Sergio formos nestandartinės, visiškai nėra priekinio stiklo, tačiau nesijaudinkite, tiksliai suderinta aerodinamika oro srautus nukreipia virš galvos. Be to, mašinos komplekte yra ir stilingi šalmai. Gamintojas pateikia tokias charakteristikas: nuo 0 iki 100 km/val. – 3,4 s, maksimalus greitis – 320 km/val.
4. „Aston Martin Valkyrie“ – 3 mln. dolerių
„Aston Martin Valkyrie“ turi 6,5 litrų darbinio tūrio V12 variklį su įpūtimu, pritaikytą „Cosworth“ rėmui. Bendra galia – 1000 arklio galių.
3. „Lamborghini Veneno Roadster“ – 3,3 mln. dolerių
„Aventadoriškas“ variklis – 6,5 litrų V12 – standartiškai turi 700 arklių, „Veneno“ šią kaimenę padidino iki 740. Italai pabūrė prie įpurškimo, pakėlė apsukų ribotuvo kartelę ir visai išlaisvino išmetimo sistemą. 1490 kg „sausos masės“ (parengtas sveria 1580 kg) automobiliui tai užtikrina aukštutinių atmosferos sluoksnių dinamiką. Juk 2,9 sekundės iki šimto pakankamai gerai, ar ne?
2. „Lykan HyperSport“ – 3,4 mln. dolerių
Gamykliniuose bandymuose automobilis pademonstravo 770 AG (7100 aps./min), 960 Nm sukimo momentą (4000 aps./min), maksimalų 385 km/val. greitį, įsibėgėjimą 0–100 km/val. per 2,8 sek.
1. „McLaren P1 LM“ – 3,7 mln. dolerių
Neseniai trekui pritaikytas elektrinis „Nio EP9“ tapo greičiausiai (6 min. 45,90 s.) Niurburgringą įveikusiu serijiniu automobiliu. Dabar iš hibridų pasaulio atėjo atsakymas: „McLaren P1 LM“ Žaliajame pragare užtruko trumpiau – 6 min. 43,22 s. Šios versijos „McLaren“ vadinti serijiniu galime gana santykinai, kaip ir EP9: jų pagaminta atitinkamai 6 ir 16 egzempliorių. Užtat P1 LM – kelių automobilis.
Gamykliniuose bandymuose mašina parodė 770 AG (7100 aps./min), sukimo momentas 960 Nm (4000 aps./min), maksimalus greitis 385 km/val., 0–100 km/val. įsibėgėja per 2,8 sek.
0. „Rolls-Royce Sweptail“ – 12,8 mln. dolerių
Nors šis automobilis yra toks vienintelis, jis teisėtai užima šiuolaikinių automobilių lyderio pagal brangumą poziciją.
Kaip pagrindas panaudotas jau egzistuojantis automobilis – liukso klasės „Rolls-Royce Phantom Coupe“ su V12 varikliu (6,75 l). Kliento prašymu į projektą įtraukti iš karto kelių garsių praeities automobilių bruožai – „Phantom I Round Door“ 1925 m., „Phantom II Streamline Saloon“ 1934 m., „Gurney Nutting Phantom II Two Door Light Saloon“ 1934 m. ir „Park Ward 20/25 Limousine Coupe“ 1934 m. Kaip pranešama, užsakovas aktyviai dalyvavo projekto kūrime – atvažiuodavo į gamyklą ir bendraudavo su „Rolls-Royce“ vyriausiuoju dizaineriu Gilesu Tayloru.