Iš tikrųjų, brangių ir siaubingai atrodančių visureigių rinkoje dabar netrūksta. Kadaise ruspopą klausantis jaunimas svajojo apie G klasės „Mercedes-Benz“ ar BMW X5, bet dabar negražių visureigių meniu turi žymiai daugiau puslapių. Žmonėms, kuriems „kitoks“ yra geresnis nei „gražus“ reikia ko nors rėkiančio, nes niekas taip neįrodo, kad pasitiki savimi, kaip nuolatinis dėmesio prašymas.
Ir „Karlmann King“ kai kuriems žmonėms pasiūlys būtent tai. Visų pirma, jis yra labai brangus – 2 milijonų dolerių kaina yra privalumas. Antra, jis atrodo agresyviai – tiems, kurie tiki gatvės pagarba, dirbtinė agresija yra geriau nei elegancija. Trečia, „Instagram“ puslapyje jis išsiskirs. Ne iš gerosios pusės, bet išsiskirs kaip pūkuotos šlepetės gatvėje ar vyriška delninukė. Ar, labiau tikėtina, ryškiai raudonas šalikas dykumos smėlynuose.
Iš tikrųjų, jei trumpam nustotume tyčiotis iš į baltas „Gucci“ kojines sukimštų treningų, „Karlmann King“ įkvėpimo sėmėsi iš „Lockheed F-117 Nighthawk“ naikintuvo, skraidžiusio 1983-2008 metais. Tai buvo pirmasis STEALTH lėktuvas, todėl jam tokia forma buvo reikalinga. Na, iš tikrųjų, pakankamai anksti buvo išsiaiškinta, kad tą formą galima kardinaliai pagerinti sumažinant aštrių kampų skaičių, bet tie kampai F-117 atveju bent jau turėjo paskirtį – slėpti orlaivį nuo radarų.
Po „Karlmann King“ oda slypi priežastis, kodėl tai nėra kokio nors gerbiamo seno automobilių gamintojo kūrinys. Šis automobilis buvo sukurtas ant „Ford F-550“ bazės. Ta bazė yra universali – ant jos kuriami savivarčiai, kranai, krovininės platformos ir 2 milijonus dolerių kainuojantis visureigis. „Karlmann“ nekišo nagų prie F-550 mechaninių komponentų, todėl „King“ naudoja tą patį 6,8 litrų V10 variklį. 4800 kg sveriantis automobilis dėl to įsibėgėja tik iki 140 km/val. maksimalaus greičio. Bet „Karlmann King“ savininkai niekur ir neskubės – jei lėčiau važiuoji, daugiau žmonių tave mato ir vėliau sugrįžti į namus, kur blaivas užmiegi tik verkdamas į pagalvę.
„Karlmann King“ salonas, aišku, įrengiamas pagal pirkėjo fantaziją. Jis gali atrodyti kaip rusų estrados dainininko svetainė ar 7-ojo dešimtmečio Artimųjų Rytų diktatoriaus darbo kambarys. Kiekvienas „Karlmann King“ yra unikalus.
„Karlmann King“ gali būti šarvuotas ir nešioti neperšaunamus langus – papildomas svoris ir dar vienas milijonas dolerių prie įprastos kainos tik pagerina šio automobilio patrauklumą. Tiesa, dėl kainos rūpintis neverta, nes viduje yra kavos aparatas, todėl pavyks sutaupyti.
Daug kam „Karlmann King“ taps „Facebook“ viršelio automobiliu, kur, paspaudę į šoną, pamatysite seną juodą BMW E60, kurį savininkas apibūdina kaip išskirtinį. Tačiau ir pirkėjų jam atsiranda. Bent keli tokie automobiliai iškeliavo į Artimuosius Rytus.