Šiais metais pasirodęs aštuntos kartos „Toyota Hilux“ yra pristatomas kaip dar geresnis, patikimesnis, komfortiškesnis ir visaip kaip „-esnis“ už praėjusios kartos modelį. Tačiau pikapo elgsena „briedžio teste“ liko tokia pati, kaip ir bandant septintos kartos modelį – pavojinga.
„Teknikens Varld“ žinomas dėl plačiai nuskambėjusių „briedžio testų“, kuriuose itin prastai pasirodė A klasės „Mercedes-Benz“ (1997 m.), 2007 m. „Toyota Hilux“ bei „Jeep Grand Cherokee“ (2012 m.). Prie šios kompanijos prisijungė ir naujasis „Toyota Hilux“.
Atliekant staigų eismo juostos keitimo manevrą 60 km/val. greičiu, „Hilux“ kurį laiką pasviro taip, kad važiavo dviem ratais ir vos neapvirto ant šono. Visi jo tiesioginiai konkurentai, „Ford Ranger“, „Nissan Navara“, „Mitsubishi L200“, „Volkswagen Amarok“, „Isuzu D-MAX“ ir „Dodge RAM“, problemų atliekant identišką testą neturėjo.
„Teknikens Varld“ vairuotojas Rubenas Borjessonas pabrėžė, kad „Toyota“ stabilumo kontrolė galėtų veikti geriau - tai yra ne automobilio konstrukcijos, o elektronikos problema.
Automobilis, apautas 17 colių skersmens ratlankiais, elgiasi kiek švelniau nei su R18 ratais.