Nuo automobilio pristatymo praėjo jau vieneri metai, tačiau jo gamyba toli gražu neįsibėgėjo. Prancūzijos Elzaso regione esančioje „Bugatti“ gamykloje užbrėžtas tikslas – 70 automobilių per metus. Kai automobilis kainuoja 2,4 mln. eurų, daugiau gaminti nėra būtina.
Vienam „Chiron“ modeliui pagaminti, pradedant užsakymo pateikimu ir baigiant automobilio išvažiavimu iš gamyklos, reikia pusės metų.
Visas darbas gamykloje atliekamas rankomis: robotai neatlieka nei virinimo, nei varžtų sukimo. 20 žmonių surenka visus „Bugatti Chiron“ automobilius nuo smulkiausių pakabos detalių iki ratų prisukimo.
„Bugatti“ savo klientams siūlo „La Maison Pur Sang“ programą, leidžiančią kiekvienam jų susikurti unikalų automobilį: vien interjere galima pasirinkti iš 23 skirtingų odos, 8 „Alcantara“, 31 siūlių, 18 kilimų ir 11 saugos diržų atspalvių. O kur dar išorės spalvų gama...
Tačiau svarbiausias „Chiron“ atributas yra variklis. W16 tipo motorui orą tiekia 4 turbokompresoriai. Jų darbas įvertinamas vienu skaičiumi: 60 000 litrų oro per minutę.
Tai leidžia motorui išvystyti sunkiai lengvajame automobilyje įsivaizduojamus skaičius: 1 500 AG ir 1 600 Nm.
„Chiron“ sumontuotos atskiros aušinimo sistemos varikliui ir turbokompresoriams, o visos jos kartu sudėjus turi 10 radiatorių. Daugiau nei daugelio namuose.
Daugiau įdomių faktų apie „Bugatti Chiron“ superautomobilį rasite žemiau esančiame infografike.