Paradoksalu, tačiau vos 19 „Bugatti Veyron“ savininkų yra pasiekę 250 mylių (400 kilometrų) per valandą ribą. Ir vėlgi, visi 19 vairuotojų tokį greitį pasiekė „Ehra Test Circuit“, kompanijos „Volkswagen“ valdomame automobilių bandymų žiede.
Yra žinoma, kad vos vienas „Veyron“ savininkas iš Belgijos pasiekė maždaug 370 km/val greitį ne lenktynių žiede – ta vieta buvo Vokietijos greitkelis.
„Bugatti“ superautomobilių „Veyron“ savininkus kas dvejus metus, sukviečia į renginį „400 Drive Club“, kurio metu automobilių savininkai turi galimybę pajausti ką reiškia valdyti automobilį, skrendantį 400 km/val. greičiu.
„Bugatti“ automobilių bandytojas Pierre'as-Henri Raphanelis instruktuoja vairuotojus, kurie pasiryžta siekti 400 km/val greičio ribos. Jis pripažysta, kad tai yra didžiulis gyvenimo iššūkis, kuriam pasiruožti reikia daug laiko ir įgūdžių.
Yra žinoma, kad vos vienas „Veyron“ savininkas iš Belgijos, pasiekė maždaug 370 km/val greitį ne lenktynių žiede
Pats P. H. Raphanelis pasiekė 435 km/val. greitį 10 kilometrų ilgio tiesiame kelyje su „Veyron Super Sport“ ir taip pagerino greičio rekordą, pasiektą vairuojant serijinės gamybos automobilį.
22-ose šalyse daugiau nei 5 tūkst. bandomųjų važiavimų atlikęs R. H. Raphanelis teigia, kad važiavimas tokiu greičiu yra didžiulis automobilio techninės pusės išbandymas – privalu šimtu procentu pasitikėti ne tik technika, bet ir padangomis. Juolab žinant, kad „Veyron“ gaminamos unikalios padangos, kurios buvo bandytos „Michelin“ gamykloje. Ten buvo atlikti bandymai, kurie parodė, kad po šešių 20 sekundžių trukmės važiavimų 435 km/val. greičiu šios padangos sprogsta.