400 km/val. greitis buvo pasiektas per 32,6 sekundės (2 621 m distancijoje). Vos išvydus pakitus pirmajam spidometro skalės skaičiui iš trijų į keturis, 41-erių kolumbietis numynė stabdžius iki visiško sustojimo. Tam užteko kiek daugiau nei 9 sekundžių – „Chiron“ sumontuoti ne tik specialūs anglies pluošto stabdžių diskai su titano detalėmis, bet ir aerodinaminis galinis oro aptakas, sukeliantis papildomą pasipriešinimą lėtėjant.
Tai yra geriausias kada nors oficialiai išmatuotas rezultatas tarp serijinės gamybos automobilių. „Bugatti“ įvardijo šį pasiekimą kaip pirmą žingsnį naujo serijinių automobilių pasaulio greičio rekordo link, kuris turėtų būti pasiektas 2018-aisiais.
Oficialus rezultatas bus pristatytas 2017-ųjų Frankfurto automobilių parodoje – tam „Bugatti“ surengs išskirtinę prezentaciją.
Įdomi detalė yra ta, jog profesionalus lenktynininkas J. P. Montoya, nugalėjęs keliuose „Formulės-1“ etapuose (taip pat ir prestižiniame Monako GP), dukart kėlęs į viršų „Indy 500“ nugalėtojo taurę bei triskart – „24 Hours of Daytona“, rekordo siekimo metu buvo apsirengęs kasdieniškai – nevilkėjo net šalmo ar kaklo apsaugos.
„Chiron“yra sportinis automobilis, reikalaujantis maksimalios koncentracijos, tačiau tuo pačiu jis suteikė man tokį saugumo ir patikimumo jausmą, kad aš jaučiausi visiškai atsipalaidavęs ir mėgavausi kiekviena akimirka abejas su automobiliu praleistas dienas“, – teigė lenktynininkas.