„Mes bandysime užfiksuoti naują pasaulio greičio rekordą. Aš žinau, kad „Chiron“ yra greitesnis, tačiau mes nežinome, kiek. Simuliacijų metu atlikome įvairius skaičiavimus, tačiau realybėje jie gali skirtis“, – žurnalui „Autocar“ sakė „Bugatti“ vadovas Wolfgangas Durgeimeris.
2010-aisiais „Volkswagen Ehra-Lessien“ bandymų trasoje buvęs F-1 lenktynininkas Pierre'as-Henri Raphanelas, vairuodamas „Bugatti Veyron Super Sport“, išvystė 431 km/val. greitį – tai yra iki šių dienų oficialiai nepagerintas pasaulio serijinio automobilio greičio rekordas.
Pagal „Bugatti“ inžinierių skaičiavimus, 1500 AG išvystantis „Chiron“ turėtų būti pajėgus pasiekti 463 km/val. greitį, tačiau šio modelio ribotuvas užfiksuotas ties 420 km/val. riba.
Tiksli data, kada „Bugatti“ sieks naujo rekordo, dar nėra žinoma, tačiau automobilių naujienų portaluose užsimenama, jog tai įvyks ne anksčiau 2018-ųjų. Vieta aiški – beveik 21 km ilgio „Ehra-Lessien“ trasa.